مسئول موی تای WPMF کشور خبر داد؛

برگزاری مسابقات موی تای جام کهن شهر دماوند با حضور قهرمانان کشوری/ امکانات ورزشی قوی برای قهرمان پروری در شهرستان دماوند وجود ندارد/ یک خانه رزمی در شهرستان دماوند برای نسل جوان ایجاد ‌می‌شود

مسئول موی تای WPMF کشور از برگزاری مسابقات موی تای جام کهن شهر دماوند با حضور قهرمانان کشوری خبر داد و گفت: امکانات ورزشی قوی برای قهرمان پروری در شهرستان دماوند وجود ندارد.

مهرداد یاراحمدی در حاشیه نشست هم‌اندیشی روسا و نواب هیات ورزش‌های رزمی استان تهران با حضور جمعی از مسئولان به میزبانی شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: امروز میزبان تمامی هیات‌های ورزشی رزمی استان تهران بودیم که موضوع جلسه هم‌اندیشی در قالب عملکرد هیات ورزش‌های رزمی و دیده شدن بیشتر شهرستان دماوند بود.

وی افزود: همچنین با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ای به مناسبت دهه فجر در شهرستان دماوند در قالب یک تایتل ملی در روزهای آتی در سالن شهید صدیقی دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

رئیس هیات ورزش‌های رزمی شهرستان دماوند ادامه داد: این برنامه در سطح ملی است و تمام قهرمانان کشور از 30 استان فعال در بخش بانوان و آقایان حضور پیدا خواهند کرد که عنوان این برنامه جام کهن شهر دماوند است.

*چیدمان چارت سازماندهی هیات ورزش‌های رزمی شهرستان دماوند براساس 145 رشته تعریف شده است

یاراحمدی گفت: چیدمان چارت سازماندهی هیات ورزش‌های رزمی شهرستان دماوند که بیش از 145 رشته رزمی است انجام شده و با سرکشی‌ها و تعامل با مربیان پیشنهادات خوبی مطرح شده است.

وی عنوان کرد: دماوند به سبب پراکندگی جغرافیایی و دیگر دلایل امکانات ورزشی قوی برای قهرمان پروری نداریم اما ورزشکاران این شهرستان توانایی و پتانسیل خوبی داشته و از فیزیک‌های غالب قهرمانی برخوردارند پیشنهاد شده که یک خانه رزمی در شهرستان برای نسل جوان ایجاد شود.

مسئول موی تای WPMF کشور گفت: با توجه به اینکه در المپیک چین حضور داریم علاقمند هستیم که حداقل چند نماینده شایسته از شهرستان دماوند در این مسابقات حضور داشته باشند.

*برگزاری برنامه‌های ویژه توسط هیات‌های ورزشی رزمی استان تهران به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر/ در کنار اجرای برنامه‌های ورزشی به دیگر مسائل جامعه پرداخته شود

علی سراج، رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان تهران در حاشیه این نشست در گفت‌وگویی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقرر شده هیات‌های ورزشی رزمی در سطح شهرستان‌های مربوطه برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک ببینند.

وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی رزمی قهرمانی، همگانی و… در ایام الله دهه فجر در دستور کار هیات‌های ورزشی قرار گرفته است که این اقدامات با هماهنگی فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و با حضور مردم انجام خواهد شد.

رییس هیات ورزش‌های رزمی استان تهران بیان کرد: امیدواریم با این نشست‌ها و اقدامات گامی رو به جلو برداریم و در کنار اجرای برنامه‌های ورزشی به دیگر مسائل جامعه پرداخته شود، این اقدامات با هجمه‌های موجود علیه کشور در نهایت به نفع جامعه و همه شهروندان است.

سراج عنوان کرد: برنامه‌های ورزشی با هدف‌گذاری ورزش‌های رزمی خواهد بود و موضوعات بر محور گرامیداشت دهه فجر، مسابقات همگانی و قهرمانی و فعالیت‌های جاری اداره است که هم‌اندیشی‌ها در این زمینه انجام شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا