امام جمعه دماوند:

برخی از جریان‌‌های جامعه در تلاشند، جنبش دانشجویی را دچار آفت کنند/ توان موشکی ایران ضامن امنیت و خار چشم دشمنان است/ مردم در انتظار اقدامات بازدارنده قوه قضاییه در برخورد با مجرمان و مفسدان هستند

امام جمعه دماوند با بیان اینکه برخی از جریان‌‌های جامعه در تلاشند، جنبش دانشجویی را دچار آفت کنند، گفت: توان موشکی ایران ضامن امنیت و خار چشم دشمنان است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه شهر دماوند ضمن گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: جنبش دانشجو در ایران ضد استکباری، ضد سلطه و ضد دیکتاتور و طرفدار عدالت است.

وی افزود: دانشجو اگر به وظیفه خود درست عمل کند می‌تواند هدایتگر جامعه باشد و پرچم به‌دست، چراغ راه را روشن کند.

امام جمعه دماوند گفت: بنابر فرموده امام راحل(ره) دانشجوها ذخایر این ملت هستند و مقدرات مملکت ما در آینده به‌دست دانشجویان امروز است.

فتاح دماوندی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه جنبش دانشجویی در کشور ما ضد استکباری، ضد استبداد و به شدت عدالت‌خواه بوده است، عنوان کرد: اگر کسی مدعی جنبش دانشجویی باشد و این ممیزات را نداشته باشد، صادق نیست.

وی ادامه داد: دست جنبش دانشجویی نمی‌تواند در دست کسانی باشد که در فلسطین قتل عام و در عراق دست به جنایت می‌زنند.

امام جمعه دماوند تاکید کرد: متأسفانه امروزه در جامعه برخی از جریان‌های هستند که می‌خواهند جنبش دانشجویی ما را دچار آفت کنند و آنها را ابزار دست خود در امورات کاری قار دهند.

فتاح دماوندی با اشاره به نکاتی در خصوص عرصه جهانی و منطقه‌ای گفت: در حال حاضر آمریکا و انگلیس نمایش جدیدی را علیه ایران شروع کرده‌اند که در حال حاضر آزمایش موشکی ایران را ناقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل دانسته‌اند.

وی بیان کرد: امروزه غربی‌ها با این تبلیغات و هوچی گری‌ها سعی دارند عهد شکنی‌های خود را در برجام به حاشیه برانند و در عوض ایران را در جایگاه بدهکار بنشانند.

امام جمعه دماوند ادامه داد: اگر موشک های بالستیک می‌سازیم برای حمل کلاهک هسته‌ای نیست، توان موشکی ما ضامن امنیت و خار چشم دشمنان است.

فتاح دماوندی خاطرشان کرد: اگر توان بازدارنده جمهوری اسلامی ایران نبود، کدام قطعنامه و نهاد بین‌المللی می‌توانست مانع جنایت علیه ملت ایران شود.

وی تصریح کرد: قدرت بازدارندگی ایران ضامن تأمین امنیت ما در مقابل دشمنان است که در داخل کشور برای مقابله با بعضی سوء استفاده گران باید بازدارندگی‌ها را زیاد کنیم.

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه در کشور آن طور که باید بازدارندگی از انجام جرم وجود ندارد، گفت: نظارت‌ها باید آنچنان قوی باشد و برخورد مفسدان و مجرمان نظام جمهوری اسلامی ایران باید محکم و ترساننده باشد.

فتاح دماوندی با تاکید نسبت به اینکه امروز مردم کشور در انتظار اقدامات بیشتر و بازدارنده قوه قضاییه و دستگاه‌های نظارتی هستند، عنوان کرد: ای کاش به همان اندازه که برای توان موشکی و ترساندن دشمن خارجی سرمایه‌گذاری می‌کنیم به همین میزان هم برای ترساندن مجرمان و مفسدان داخلی بازگردانی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا