شهردار رودهن:

برخورد قضایی با ۳ فقره قطع اشجار در اماکن و معابر عمومی شهر رودهن/ با متخلفین قطع اشجار در رودهن برخورد می‌شود

شهردار رودهن از برخورد قضایی با ۳ فقره قطع اشجار در اماکن و معابر عمومی این شهر خبر داد و گفت: با متخلفین قطع اشجار در  رودهن برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهرداد حنیفی با اعلام این خبر اظهار داشت: برای قطع و جابجایی هر گونه درخت در معابر و اماکن عمومی، دولتی و خصوصی واقع در محدوده و حریم شهر، با درخواست مالکین، پس از تصویب کمیسیون موضوع ماده 7 آیین نامه اجرایی اصلاح قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها، شهرداری مکلف به صدور مجوز می باشد.

وی افزود: در همین راستا مالکین و اشخاص حقیقی و حقوقی، موظفند قبل از انجام هر گونه عملیات عمرانی که مستلزم قطع درختان و یا تخریب فضای سبز باشد،‌ از شهرداری (کمیسیون موضوع ماده 7 آیین نامه) مجوز اخذ نمایند.

شهردار رودهن گفت: در صورتی که شخص یا اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی موجبات اتلاف و امحای درختان موضوع قانون را فراهم آورند شهرداری در اجرای ماده 3 این آئین نامه موظف است نسبت به تعقیب جزایی و اخذ جریمه از طریق مراجع قضایی پیگیری و جبران خسارت وارده اقدام نماید.

وی تصریح کرد: در این خصوص اعضای کمیسیون ماده 7 از سطح شهر و شهرک انا و خیابان مدرس و پرونده‌ های مربوطه توسط نمایندگان استانداری، فرمانداری،شورای شهر، شهرداری وسرپرست فضای سبز شهرداری رودهن از تعدادی پرونده مربوطه بازدید به عمل آورده و تعداد سه پرونده توسط سرپرست و دبیر کمسیون ماده 7 آقای  طاهر طاهرقلی به واحد حقوقی جهت پیگیری به مراجه قضایی ارجاع داده شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا