بخشدار رودهن:

با جذب خیرین مشکل کمبود فضاهای آموزشی در بخش رودهن رفع می‌شود

بخشدار رودهن گفت: با جذب خیرین مشکل کمبود فضاهای آموزشی در بخش رودهن رفع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، نشست شورای آموزش و پرورش بخش رودهن به ریاست “حمیدرضا ذوالفقاری” بخشدار رودهن، “زهرا رستمی” رئیس اداره آموزش و پرورش و دیگر اعضای شورا با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

در این نشست ذوالفقاری در خصوص مسائل آموزشی و آموزش دانش‌آموزان در شبکه‌های مجازی و استفاده از شبکه شاد به نحو مطلوب تاکید کرد.

بخشدار رودهن در این نشست اظهار داشت: اداره مخابرات نیز بستر استفاده از آموزش فضای مجازی را به نحو مطلوب آماده‌سازی و نسبت به رفع نواقص، بویژه در روستاها، مسکن مهر و مناطقی از شهر رودهن در اسرع وقت اقدام نماید.

وی در خصوص مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان در پیاده‌سازی طرح بوم خاطرنشان کرد: برنامه ویژه مدرسه بایستی با توجه به دستورالعمل های ابلاغی عملیاتی و کاربردی گردد.

بخشدار رودهن گفت: با توجه به تراکم بالای دانش آموزان در مناطق شهر رودهن و مهرآباد و مسکن مهر تعامل فعال با خیرین داشته و در جذب خیرین تلاش می‌کنیم و تا حد بالایی از مشکل کمبود فضاهای آموزشی را برطرف خواهیم نمود.

*اجرای طرح پیش دبستانی رایگان در جهت ارتقا آموزش و کیفیت بخشی به نوآموزان منطقه رودهن

زهرا رستمی، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن در این نشست اظهار داشت: فراهم آوردن شرایط لازم برای آموزش مجازی دانش‌آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: تمام تلاش خود را در جهت بهره‌مندی دانش‌آموزان از فضای مجازی و برخورداری از آموزش مفید و کاربردی و بستر مناسب در این زمینه را فراهم خواهیم کرد تا حتی دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت نیز آموزش‌ها را به طرق مختلف دریافت نمایند که هیچ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل را نخواهیم داشت.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه رودهن گفت: در جهت اجرای طرح پیش دبستانی رایگان طی جلسه‌ای که با مدیران مقاطع داشته ایم سعی در جهت ارتقا آموزش و کیفیت بخشی به نوآموزان منطقه داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا