با حضور جمعی از مسئولان و کوهنوردان صورت گرفت؛

افتتاحیه اولین باشگاه کوهنوردی و صعودهای ورزشی در دماوند/ باشگاه کوهنوردی و صعودهای ورزشی یخار دماوند فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

مراسم افتتاحیه باشگاه کوهنوردی و صعودهای ورزشی یخار دماوند از اولین باشگاه شرق استان تهران با حضور جمعی از مسئولان و کوهنوردان در فرهنگسرای کوثر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، این باشگاه کوهنوردی و صعودهای ورزشی اولین باشگاه شرق استان تهران با مدیریت «محمد حاجی حیدری» دارای مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان می‌باشد که با هدف پیشرفت شاخص، آموزش و استعدادیابی در شهرستان دماوند راه‌اندازی شده است.

رضا مقدم، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: باشگاه کوهنوردی و صعودهای ورزشی یخار دماوند، اولین باشگاه ورزشی در این زمینه در شهرستان دماوند می‌باشد که به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: انشالله در صدد هستیم اینگونه باشگاه‌های ورزشی را در سطح شهرستان دماوند افزایش بدهیم، زیرا باعث رشد رونق ورزش کوهنوردی در سطح شهرستان دماوند می‌شود و با توجه به اینکه این منطقه را قطب کوهنوردی شرق استان تهران بشمار می‌آید از استعدادهای بسیار خوبی برخوردار هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند تاکید کرد: همچنین تمام تلاش و حمایت خود را در توسعه باشگاه‌های کوهنوردی با همکاری هیات کوهنوردی شهرستان دماوند خواهیم داشت و در نظر داریم تا دهه مبارک فجر افتتاح دیواره صخره نوردی را که در مرحله واگذاری به پیمانکار پروژه جهت اجرای کار بوده را داشته باشیم تا ورزشکاران نهایت استفاده خود را ببرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا