بازی جدید باند بدهکار بانکی برای تصاحب استقلال و پرسپولیس

باند بدهکار بانکی که در پی خرید یکی از دو سرخابی تهرانی است، مرحله جدیدی از فعالیتش هایش را شروع کرده است.

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، جریانی که از مدت ها پیش تشکیل شده و در حال فعالیت برای در اختیارگیری یکی از دو تیم محبوب پایتخت است، از چندی قبل اینگونه القا کردند که به علت قیمت بالا کسی مایل به خرید استقلال و پرسپولیس نیست.

از سوی دیگر، این جریان در تلاش بودند تا عنوان کنند که پیشکسوتان این دو تیم ناجی بوده و حق دارند که البته ادعایی فاقد مبنا و استدلال عقلی بود. این باند که متشکل از بدنامان فوتبال است که حتی در برخی پرونده های اقتصادی نیز درگیر هستند، در تلاشند تا با هرینه های مالی، برخی رسانه ها را نیز همراه کنند که در این زمینه موفقیت هایی نیز داشته اند.

از قضا در مرحله اول و دوم واگذاری همه چیز به سود این گروه رقم خورد و کسی برای خرید دو باشگاه پاپیش نگذاشت تا مزایده خود به خود لغو شود که یکی از دلایل آن را می توان تیره کردن فضا از سوی همین افراد دانست. البته خود این گروه هم پا پیش نگذاشتند چرا که می دانستند صلاحیت آن ها به علت بدهی های بانکی تایید نخواهد شد.

گام بعدی این گروه اینست که دو باشگاه را به صورت موقت در اختیار بگیرند و طوری وانمود کنند که خصوصی سازی شکست خورده و وزارت ورزش باشگاه را به اینها واگذار کند. این تلاشی است که آنها آغاز کرده اند تا بتوانند معضل عدم تائید صلاحیت این بدهکار بانکی را رفع کنند.

خروج از نسخه موبایل