رئیس حوزه قضایی بخش رودهن خبر داد؛

بازگشت ۲۰۰ هکتار از اراضی ملی تاراج رفته در بخش رودهن به بیت‌المال/ مجموعه قضایی رودهن به سفارش‌ها و وساطت‌ها توجهی نمی‌کند

رئیس حوزه قضایی بخش رودهن از بازگشت ۲۰۰ هکتار از اراضی ملی تاراج رفته در بخش رودهن به بیت‌المال خبر داد و گفت: مجموعه قضایی رودهن به سفارش‌ها و وساطت‌ها توجهی نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، زیدالله خدایاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رودهن با تشریح وظایف ذاتی و قانونی دستگاه قضایی در مبارزه با فساد و گسترش عدالت و احقاق حقوق عامه و رسیدگی به تظلم‌خواهی مردم شریف رودهن اظهار داشت: مجموعه قضایی رودهن در دو سال اخیر گام‌های بلند و مؤثری در مبارزه با فساد اداری برداشته و محاکمه و مجازات تعداد زیادی از مسئولین و کارگزاران متخلف اداری و نهادها را در دو ساله ی اخیر از وظایف و افتخارات این دادگاه برشمرد.

وی افزود: اولویت ما در برخورد با فساد و مجرمین، یقه‌سفیدها و دانه‌درشت‌ها و صاحبان قدرت و ثروت و ذی‌نفوذ هستند که دست به ارتکاب جرم می‌زنند.

رئیس حوزه قضایی بخش رودهن گفت: جامعه‌ای که قانون گذارش خردمند و مجریان و متولیان قانون پاک‌دست و کارآمد و مدبر باشند و شمشیر حاکمان و دادرسان نیز تیز و برنده و در مسیر عدالت قرار گیرد آن جامعه سالم تر و به اهدافش نزدیکتر می‌شود.

خدایاری در پایان سخنان خود به آزادسازی و رفع تصرف بالغ‌ بر دویست هکتار از اراضی ملی، دولتی، منابع طبیعی و حریم و بستر رودخانه که در یک‌ساله اخیر توسط متخلفین به تاراج رفته بود اشاره و اظهار داشت: این اراضی با حکم و یا دستور قضایی به بیت المال بازگردانده شد.

وی خطاب به مسئولین و مدیران اجرایی و نهادها نیز بیان داشت: دستگاه قضا ملجأ و پناهگاه مدیران پاک‌دست و خدوم و لایق و انقلابی است لیکن مدیرانی که در وظایف خود کوتاهی و سهل‌انگاری کنند و یا با ترک فعل بستر فساد و جرائم را فراهم نمایند و یا خود مرتکب جرم شوند منتظر برخورد سنگین احکام قضایی باشند.

این مقام قضایی به متخلفان و مجرمین هشدار داد برخورد ما مقطعی و مناسبتی نخواهد بود و برای نجات از مجازات خود به‌دنبال واسطه‌گری ارتباط‌گیری با برخی از مسئولین صاحبان قدرت و نفوذ نباشند چرا که مجموعه قضایی رودهن به سفارش‌ها و وساطت‌ها و تلفن بازی‌ها و رایزنی‌ها نه‌ تنها توجهی نمی‌کند، بلکه با چنین اشخاصی برخورد سختگیرانه قانونی نیز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا