بازدید مدیریت شهری دماوند از نخستین نمایشگاه کمپر و کاروان‌داران ایران به مناسبت روز جهانی گردشگری و روز ملی دماوند

به مناسبت روز جهانی گردشگری و روز ملی دماوند، نخستین نمایشگاه کمپر، کاروان‌داران و کمپ ساید با همکاری گروه کمپر و کاروان‌داران ایران و حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند در بلوار شهید بهشتی، مقابل ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این رویداد که طی دو روز (امروز و فردا) در حال برگزاری است، مدیریت شهری دماوند با حضور در نمایشگاه از نزدیک با ظرفیت‌ها و امکانات صنعت کمپر، کاروان و سفرهای طبیعت‌گردی آشنا شدند.

این نمایشگاه فرصتی ویژه برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری منطقه دماوند و معرفی جاذبه‌های طبیعی و امکانات رفاهی برای علاقه‌مندان به کمپینگ و ایرانگردی فراهم کرده است.

این افراد با به اشتراک گذاشتن تجربیات ارزشمند خود، شرکت‌کنندگان را با اصول سفر و طبیعت‌گردی حرفه‌ای و مسئولانه آشنا کردند.

رژه کمپرها و کاروان‌ها به عنوان بخشی از برنامه‌های نمایشگاه، فردا جمعه ۶ مهرماه، ساعت ۱۵ از کمپ ساید به سمت میدان ۱۷ شهریور برگزار خواهد شد که با استقبال گسترده مردم و گردشگران روبه‌رو خواهد بود.

این برنامه که رایگان و آزاد برای عموم است، بستری را فراهم کرده تا مردم دماوند و بازدیدکنندگان از سراسر کشور با ظرفیت‌های گردشگری دماوند آشنا شوند و تجربه‌ای متفاوت از سفر و کمپینگ را تجربه کنند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل