بازدید فرمانده کل انتظامی کشور از محور مواصلاتی هراز

فرمانده کل انتظامی کشور از محور مواصلاتی هراز در حوزه انتظامی شرق استان تهران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، سردار احمدرضا رادان در حاشیه این بازدید ضمن ابلاغ تدابیر لازم به همکاران پلیس از زحمات تمام سازمان‌های خدمتگزار قدردانی و تشکر کرد.

براساس این گزارش در این بازدید سردار عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران به ارائه گزارش کامل از اقدامات انتظامی و ترافیکی پلیس پرداخت.

گفتنی است سردار هادیان فر رئیس پلیس راهور فراجا سردار دکتر منتظر المهدی معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا، سردار تیموری جانشین پلیس راهور فراجا، رئیس پلیس کشور را همراهی می کردند.

*ثبت 262 میلیون تردد بین استانی و شهرستانی در تعطیلات نوروز

سردار “احمد رضا رادان” فرمانده کل انتظامی کشور در بازدید هوایی از محورهای مواصلاتی “تهران-قم” و “جاده هراز” ضمن تبریک آغاز سال جدید و قبولی طاعات و عبادات مردم در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: امسال شاهد حجم بیشتر تردد خودروها هستیم و تاکنون 262 میلیون حجم تردد بین استانی و شهرستانی به ثبت رسیده است که نسبت به سال گذشته از حجم بسیار بیشتری برخوردار است که نشان می دهد مردم نوروز خود را با نشاط آغاز کرده اند.

وی افزود: به دلیل اینکه ما به نیمه ایام تعطیلات رسیده ایم، تقریباً می شود گفت امروز در طول جاده ها چه در مسیر رفت و چه در مسیر برگشت ترددها پرحجم است البته در بعضی از مسیرها ترددها روان و در بعضی دیگر ترددها به کندی پیش می رود.

سردار رادان ادامه داد: این امر نشان می دهد که تعدادی از مردم سفرهای خود را به پایان می برند و تعدادی نیز در ابتدای سفر هستند تا پایان هفته نیز احتمالاً جاده های پرترددی داشته باشیم و از مردم عزیز خواهش می کنیم با توجه به اینکه معمولاً انتهای هفته سفرهای خود را به پایان می رسانند، مدیریت سفر داشته و حتی المقدور سفر خود را به روزهای آخر هفته نیندازند.

رئیس پلیس کشور تصریح کرد: با توجه به پیش بینی بارش، هموطنان بیش از پیش دقت داشته باشند که در جاده با طمأنینه و آرامش حرکت کنند و در طول سفر احتیاط را رعایت کنند.

سردار رادان بیان داشت: متاسفانه تاکنون 470 کشته در تصادفات گزارش شده که 65 درصد آن ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه، عدم رعایت حق تقدم و نیز عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بوقوع پیوسته است.

فرمانده کل انتظامی کشور ابراز داشت: براساس گزارشات، آمار تصادفات فوتی نسبت به سال گذشته کاهش داشته اما آخرین آمار را بایستی از زبان پزشکی قانونی داشته باشیم.

وی در پایان از همراهی مردم عزیز با پلیس و کارکنان انتظامی که در این ایام در تلاشی مجاهدانه برای تأمین نظم و امنیت هستند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل