ایرج زاهدی شهردار آبعلی شد

طی حکمی از سوی استاندار تهران ایرج زاهدی به عنوان شهردار جدید آبعلی معرفی شد.

به گزارش تارود، فرماندار شهرستان دماوند در این مراسم گفت: شهر آبعلی مدتی از فقدان شهردار رنج می برد که امروز به همت شورای این شهر، معاون عمرانی استاندار و دیگر مسئولان استانداری امروز شاهد معرفی شهردار هستیم و امیدواریم مردم این شهر بتوانند هرچه بیشتر از خدمات مطلوب شهری بهره مند شوند.

ناصر محمودی فرد تعامل بین شورا و شهردار را تضمین کننده موفقیت در مدیریت شهری دانست و افزود: تعامل شورای اسلامی و شهردار اگر طبق ضوابط و مقررات موجود باشد و آنان با همدلی به فکر حل مشکلات مردم باشند می توانند دوره موفقیت آمیزی را در توسعه شهری و خدمات رسانی به مردم ایجاد نمایند.

وی خاطرنشان ساخت: اکنون که چندین دوره از حضور شوراها در مدیریت شهری می گذرد باید از تجربیات گذشتگان بهره گرفت و با شناسایی نقاط ضعف و قوت آنان و همکاری همه دستگاه ها و مدیران شهرستانی به فکر ایجاد تحول در خدمت رسانی به مردم بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند نقش شوراها را حضور مستقیم مردم در مدیریت شهری و روستایی دانست و بیان داشت: وقتی شوراها مبتنی بر اراده مردم شکل میگیرد یعنی مردم حضور مستقیمی در مدیریت شهری و روستایی دارند، این اراده باید در خدمت مردم باشد و شورا باید ارتباط خود را با مردم حفظ کند چراکه حمایت مردم باعث موفقیت شورا خواهد شد.

فرماندار شهرستان دماوند وجود مردمی مومن و دلسوز و آمادگی آنان برای حضور و همکاری با مدیریت شهری، در شهر آبعلی را یک فرصت دانست و اظهار داشت: شهرداری و شورا باید از این فرصت به صورت مطلوب استفاده کند.

محمودی فرد تصریح کرد: شهردار جدید با استفاده از تجربیات گذشته و تعامل بهتر و بیشتر با شورا و مردم و همچنین از استعدادها و توانایی های خود سعی کند مدیریت مفیدی را برای شهر آبعلی داشته باشد.

خروج از نسخه موبایل