انجام ۲۶۸۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان دماوند در ۶ ماهه نخست امسال/ پرونده ۵۱۰ واحد متخلف به اداره تعزیرات حکومتی دماوند ارجاع داده شده است/ ۳۳۵ فقره شکایت صنفی مردمی از طریق سامانه تلفنی مورد بررسی قرار گرفت

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند از انجام ۲۶۸۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت‌‌: پرونده ۵۱۰ واحد متخلف به اداره تعزیرات حکومتی دماوند ارجاع داده شده است.

حمید اسماعیلی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود در خصوص آمار و عملکرد ۶ ماهه نخست سال جاری اظهار داشت: ۲۶۸۶ فقره بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان دماوند صورت گرفته است.

وی افزود: از این تعداد بازرسی پرونده ۵۱۰ واحد متخلف با تخلفاتی شامل گران‌فروشی، کم‌فروشی، فروش اجباری، عرضه خارج از شبکه و نداشتن فاکتور خرید و عدم نصب برچسب قیمت بر روی کالاها و … تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

وی افزود: در این مدت، ۱۰۹ گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف با همکاری و تعامل سایر ادارات از جمله فرمانداری صمت، شبکه بهداشت، اماکن، اتحادیه‌ها، تعزیرات حکومتی، دامپزشکی و راه و شهرسازی، بخشداری و دهیاری‌ها صورت پذیرفته است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند گفت: با توجه به شکایات و درخواست‌های مردمی بیشترین بازدید از واحدهای نانوایی، میوه و تره بار و مواد غذایی و پروتئینی بوده است.

اسماعیلی عنوان کرد: در این بازه زمانی تعداد ۳۳۵ شکایت صنفی مردمی از طریق سامانه سیمبا و تماس‌های واصله مردمی با شماره ۰۹۳۹۱۳۲۹۲۹۲ مورد بررسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در ضمن از تمامی همشهریان عزیز و کسبه با انصاف که در همه حال یار و یاور و پشتیبان واحد بازرسی بوده‌اند کمال تشکر و قدردانی را دارا و امیدواریم با کمک هم بازاری امن برای عموم مردم عزیز فراهم آوریم.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل