انجام کارهای بزرگ جز با همدلی دولت و ملت امکان پذیر نیست

مدیر حوزه های علیمه سراسر کشور با اشاره به اینکه شعار دولت و ملت،همدلی و هم زبانی یک شعار کاملا بنیادی است،گفت: انجام کارهای بزرگ جز با همدلی و همراهی دولت و ملت امکان پذیر نخواهد بود.

به گزارش تارود به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه داناآیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به نام گذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری،اظهار داشت: شعار دولت و ملت،همدلی و هم زبانی یک شعار کاملا بنیادی است.

وی افزود: انجام کارهای بزرگ جز با همدلی و همراهی دولت و ملت امکان پذیر نخواهد بود،و این دو هیچگاه از یکدیگر نمی توانند جدا باشند.

آیت الله بوشهری سخنان رهبر انقلاب در خصوص اینکه دولت نقش کارگزار و ملت نقش کارفرما را دارد،مورد توجه قرار دادو تصریح کرد:کارگزار وظیفه دارد آنچه که به عنوان درخواست  ملت است را پی گیری و به سرانجام برساند.

وی ابراز داشت:مردم ما بر اساس مسائل دینی و آنچه که برای آن انقلاب کردند انتظار ها و خواسته هایی از کارگزاران خود در صحنه های داخلی و بین المللی دارند که باید تحقق یابد.

مدیر حوزه های علیمه سراسر کشور با اشاره به اینکه در نقطه مقابل دولت نیز از ملت خود انتظاراتی دارد،عنوان کرد:طبعا دولت ها بدون حمایت ملت نمی توانند کاری را از پیش ببرند ،در این صورت یک نقش دو طرفه بین دولت و ملت در سایه ی اعتماد متقابل باید برقرار باشد.

وی تاکید کرد:اگر دولت می خواهد در برنامه هایی قدمی بردارد مردم باید حمایت کنند چون هر چه حمایت ملت از تلاش دولت گسترده تر باشد موفقیت ها در عرصه های مختلف نیز می تواند چشمگیر شود.

آیت الله بوشهری خاطر نشان ساخت: هر مقدار که دولت بر اساس خواست عمومی و نگاه مردم کارها راتنظیم کند می تواند از حمایت بیشتر مردم برخوردار باشد و قطعا برای رسیدن به نقطه مطلوب هر دو باید همدل و همراه یکدیگر  باشند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل