معاون عمرانی استاندار تهران:

انجام طرح مطالعاتی فاز ۲ کمربندی دماوند جهت رفع معضل ترافیک منطقه گیلاوند تا پایان سال

معاون عمرانی استاندار تهران از  انجام طرح مطالعاتی فاز ۲ کمربندی دماوند جهت رفع معضل ترافیک منطقه گیلاوند تا پایان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری  در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی دماوند که با حضور محمد تقی زاده، معاون عمرانی استانداری تهران انجام شد، در جمع خبرنگاران از اجرای طرح مطالعاتی فاز ۲ کمربندی دماوند جهت رفع معضل ترافیک منطقه گیلاوند تا پایان سال خبر داد و اظهار داشت: احداث کمربندی جنوبی شهر دماوند در مسیر تهران – فیروزکوه از مطالبات استانی و کشوری است.

وی افزود: با توجه به اهمیت این موضوع قطعاً باید در سیاست‌گذاری وزارتخانه‌ای به عنوان یک طرح ملی به آن نگاه کنند چرا که بخش عمده‌ای از مسافران ما به دماوند ساکنین شهر تهران و دیگر شهرستان‌های استان تهران هستند.

محمد تقی زاده، معاون عمرانی استاندار تهران نیز در رابطه با احداث کمربندی جهت رفع معضل ترافیکی شهر دماوند اظهار داشت: یک فرصتی در نظر گرفته شده که تا پایان شهریورماه شهرداری دماوند با هماهنگی اداره راه و شهرسازی طرح پروژه فاز ۲ را به شورای ترافیک استان تهران ارائه کند.

وی افزود: با کار مطالعاتی تا پایان سال امیدواریم موانع اجرایی رفع و بودجه مورد نیاز تحقق یابد تا بتوانیم شاهد اجرای طرح کمربندی شهر دماوند باشیم.

گفتنی است که اعتبار اجرای این کمربند ۱۱ کیلومتری بیش از یک هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

منبع: صدا  سیما

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا