افزایش مشارکت مردم شهرستان‌ دماوند در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری/ تاکنون مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نداشته‌ایم

فرماندار شهرستان دماوند در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی، از استقبال مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، رضا طاهرخانی اظهار داشت: خوشبختانه مرحله دوم انتخابات با استقبال خوبی همراه بوده و از ساعت ۸ صبح بدون هیچ مشکلی آغاز شده است و از همان ابتدای ساعات رأی‌گیری، مردم در صف‌های منظم حضور یافته و مشارکت خوبی داشته‌اند.

طاهرخانی افزود: تاکنون هیچ مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات مشاهده نشده است و حضور جوانان، به ویژه رأی اولی‌ها در این دوره چشم‌گیر بوده و نشان از آگاهی و علاقه نسل جدید به مشارکت در فرآیند انتخابات کشور دارد.

فرماندار شهرستان دماوند همچنین اشاره کرد: در ۱۱۳ شعبه اخذ رأی، انتخابات با نظم و امنیت در حال برگزاری بوده و گزارش‌ها حاکی از افزایش مشارکت مردم در دوره دوم نسبت به دوره اول انتخابات ریاست جمهوری تا این لحظه است.

وی در پایان ضمن تشکر از تمامی عوامل اجرایی و نظارتی که در برگزاری انتخابات همکاری داشته‌اند، از مردم خواست تا همچنان با حضور پرشور خود در این فرآیند شرکت کنند و نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور ایفا نمایند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل