سی تی اسکن بیمارستان سوم شعبان دماوند احداث شد

صبح امروز با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی، فرماندار شهرستان دماوند و نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی 5 پروژه عمرانی و درمانی بیمارستان سوم شعبان دماوند افتتاح و مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.

به گزارش تارود، فرماندار شهرستان دماوند در مراسم افتتاحیه این طرح های عمرانی که شامل بازسازی اساسی و احداث اورژانس جدید، بازسازی و احداث درمانگاه تخصصی، احداث دو دستگاه پاویون مخصوص پزشکان، احداث و تجهیز بخش سی تی اسکن و احداث پارکینگ ویژه بیماران می باشد، گفت: سلامت به عنوان یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است که خوشبختانه در سال اول خدمت این دولت توجه ویژه ای به این موضوع شده و مردم از خدمات آن بهره می برند.

ناصر محمودی فرد با اشاره به طرح تحول سلامت که از ابتدای سال جاری به اجرا گذاشته شده افزود: توجه به موضوع سلامت جامعه رویکرد جدیدی است که به عنوان یک خدمت ارزنده از سوی دولت ارائه شده و می بایست اطلاع رسانی کافی در این زمینه به مردم صورت گیرد تا همه آحاد جامعه از این خدمات بهره مند شوند.

وی از بیمارستان سوم شعبان دماوند به عنوان تنها بیمارستان فعال شرق استان تهران یاد کرد و خاطرنشان ساخت: به جرأت می توان گفت که از شهر تهران تا استان مازندران یعنی شرق استان تهران بیمارستانی که به صورت جدی به ارائه خدمت در حوزه سلامت می پردازند بیمارستان سوم شعبان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند ادامه داد: با توجه به گستردگی این منطقه و عبور دو شاهراه حیاتی که تهران را به استان مازندران و استان سمنان متصل می سازد، امکانات این بیمارستان جوابگوی بسیاری از نیازهای مردم منطقه نیست و باید در گسترش خدمات این بیمارستان نگاه ویژه ای به آن داشت.

فرماندار شهرستان دماوند در ادامه بار دیگر به لزوم توجه جدی به گسترش بخشهای مختلف درمانی در بیمارستان سوم شعبان دماوند تأکید کرد و بیان داشت: اگر نیازهای تجهیزاتی و کادر پزشکی بیمارستان تأمین شود از تعداد اعزامهای بیماران و یا مصدومان حوادث جاده ای به تهران کاسته خواهد شد.

وی تصریح کرد: پروژه های عمرانی و درمانی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم با همت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اعضای هیئت امنای بیمارستان، خیرین و مدیریت بیمارستان به ثمر نشسته که باید از زحمات و تلاشهای این عزیزان که در این امر خیر و خداپسندانه تقدیر و تشکر نمود.

محمودی فرد در خاتمه از تحول در بخش سلامت شهرستان با مدیریت جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند خبر داد و افزود: اقدامات بسیار خوبی در گسترش بخش سلامت در شهرهای شهرستان با مشارکت شهرداران و شورای شهر صورت پذیرفته که در آینده نزدیک مردم شهرهای شهرستان از این خدمات بهره مند خواهند شد.

sdmc.sbmu.ac (3)sdmc.sbmu.ac (1)

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا