افتتاح مراکز جامع سلامت مسکن مهرهای دماوند و رودهن تا یک ماه آینده/ شاهد جهش قابل‌ توجهی در زمینه تجهیزات بیمارستانی در دماوند هستیم/ دماوند نیاز مبرم به دستگاه MRI دارد/ پایگاه بهداشتی ۱۷ شهریور دماوند ارتقا یابد/ رفع مشکل کمبود پزشک عمومی در شهرهای کیلان و رودهن/ ۳ خانه بهداشت جدید در آستانه بهره‌برداری است

فرماندار شهرستان دماوند از افتتاح مراکز جامع سلامت مسکن مهرهای دماوند و رودهن تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: شاهد جهش قابل‌توجهی در زمینه تجهیزات بیمارستانی در دماوند هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تارود، رضا طاهرخانی در همایش شهر سالم، به دستاوردهای مهم حوزه بهداشت و درمان در شهرستان اشاره کرد و از پیشرفت‌های حاصل‌شده در مسکن مهر و بیمارستان‌های منطقه خبر داد.

وی اظهار داشت: در دو پروژه مسکن مهر، هیچ فضای مناسب برای ارائه خدمات بهداشتی وجود نداشت، اما با حمایت‌های صورت‌گرفته توانستیم دو مرکز جامع سلامت را احداث کنیم که در حال حاضر در مراحل پایانی قرار دارند و تا یک ماه آینده این مراکز به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با تأکید بر شرایط دشوار اقتصادی و محدودیت‌های اعتباری افزود: با وجود مشکلات مالی، این پروژه‌ها با تلاش فراوان به مرحله بهره‌برداری نزدیک شده‌اند و جای تشکر از تمام دست‌اندرکاران دارد.

فرماندار شهرستان دماوند همچنین به تحولات صورت‌گرفته در بیمارستان‌های شهرستان اشاره کرد و گفت: وضعیت بیمارستان‌ها در گذشته مناسب نبود، اما پس از بازدیدهای مکرر و سرزده و با کمک خیرین، تحولات چشمگیری در دو بیمارستان شهرستان ایجاد شد؛ با نگاهی به سه سال گذشته، شاهد جهش قابل‌توجهی در زمینه تجهیزات بیمارستانی و نظم در کادر درمان هستیم که جای تقدیر دارد.

طاهرخانی همچنین به افزایش ظرفیت بیمارستان‌ها اشاره کرد و بیان داشت: با پیگیری‌های نماینده محترم، مجوز افزایش تخت‌ها و توسعه بیمارستان‌ها دریافت شده است و همچنین پیگیر تأمین دستگاه MRI برای شهرستان هستیم که در حال حاضر نیاز مبرم به آن داریم و امیدواریم به زودی خبرهای خوشی برای مردم داشته باشیم.

وی در ادامه خواستار ارتقای پایگاه بهداشتی ۱۷ شهریور به مرکز جامع خدمات سلامت شد و درخواست کرد که اقدامات لازم برای بازسازی مرکز بهداشتی جیلارد نیز صورت گیرد.

فرماندار دماوند همچنین به مشکلات موجود در رودهن و کیلان در زمینه کمبود پزشک عمومی اشاره کرد و گفت: با دستور دکتر زالی، این مشکل رفع شده است که از اقدامات مثبت در این حوزه به شمار می‌رود.

طاهرخانی در پایان از آمادگی سه خانه بهداشت جدید برای افتتاح خبر داد و افزود: تمام این دستاوردها با تلاش همه نهادهای بهداشت و درمان و خیرین حاصل شده است.

وی تاکید داشت: امیدواریم با همکاری نماینده محترم مجلس و همراهی امام جمعه محترم، بتوانیم ارتقای خدمات درمانی در شهرستان دماوند را که شایسته مردم عزیز است، به بهترین شکل محقق کنیم.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل