با استقبال پرشور نوجوانان صورت گرفت؛

افتتاح طرح اوقات رفاقت در مسجد جامع دماوند

با استقبال پرشور نوجوانان دانش‌آموز طرح اوقات رفاقت در مسجد جامع شهر دماوند افتتاح شد.

محمدرضا خانی، مسئول واحد فرهنگی مسجد جامع دماوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: طرح اوقات رفاقت از امروز با برنامه‌های متنوع و متعدد برای دانش آموزان پایه پنجم تا هشتم آغاز گردید و دانش آموزان از برنامه‌های این طرح برخوردار خواهند شد.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی، زیارتی سیاحتی، علمی، ورزشی و سرگرمی از جمله برنامه‌های اوقات رفاقتی می‌باشد که دانش آموزان از آن بهره‌مند می‌گردند.

مسئول واحد فرهنگی مسجد جامع دماوند گفت: اردوی مشهد مقدس، تجربه پرواز با بالن، لذت حضور در خندوانه، بازدید از برج میلاد، بازدید از دریاچه تار، دهکده آبی پارس، تماشای مجموعه دلفین‌ها، شهربازی ارم، آبشار شاهان دشت، آبشار ساواشی، باغ کتاب، پارک علم و فن‌آوری، موضع موسیقی و موضع دکتر حسابی از جمله برنامه‌های این در طرح در ایام تعطیلات می‌باشد.

خانی به برنامه‌های هیئت حضرت قاسم بن الحسن (ع) اشاره کرد و گفت: کارگاه نقد فیلم، دورهمی، کتابخوانی، عصرانه مهدوی، شبی با شهدا، زنگ احکام و عقاید، سینما، فوتسال، استخر و کوهنوردی از برنامه‌ها می‌باشد.

وی در ادامه گفت: طرح رفاقت باعث ایجاد یک فضای صمیمی و محتوایی در بین نوجوانان می‌شود که دانش آموزان با انگیزه بیشتر در این کلاسها شرکت خواهند کرد.

مسئول واحد فرهنگی مسجد جامع دماوند خاطرنشان کرد: هیئت حضرت قاسم بن الحسن (ع) حدود 19 سال است که در مسجد فعالیت داشته و بیش از 200 نفر از برنامه‌های این هیات استفاده شده است.

خانی در پایان گفت: در طرح رفاقت شرایط سنی برای دانش آموزان پنجم تا هشتم می‌باشد، ولی در هیئت قاسم بن الحسن (ع) شرایط سنی لحاظ نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا