افتتاح دفتر ارتباطات مردمی نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهر رودهن/ رامین: راه‌اندازی دفاتر ارتباطات نماینده مجلس با هدف همراهی، خدمت، مشارکت و همفکری با مردم/ با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی، قطار توسعه کشور ادامه می‌یابد

همزمان با عید سعید قربان، دفتر ارتباطات مردمی دکتر شاهرخ رامین نماینده مردم شریف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس دوازدهم شورای اسلامی در شهر رودهن افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این مراسم افتتاحیه طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، کریمایی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شرق استان تهران، بختیاری دادستان بخش رودهن، صفری شهردار رودهن، امیری بخشدار رودهن، حسین‌پور بخشدار مرکزی دماوند، سلطان آهی معاون فرماندار شهرستان دماوند و جمعی از شهروندان حضور داشتند.

شایان به ذکر است محل دفتر ارتباطات مردمی دکتر شاهرخ رامین نماینده مردم شریف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس دوازدهم شورای اسلامی در محل کتابخانه شهر رودهن می‌باشد.

راه‌اندازی دفاتر ارتباطات نماینده مجلس با هدف همراهی، خدمت، مشارکت و همفکری با مردم/ با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی، دعوت قطار توسعه کشور ادامه می‌یابد/ انتخاب دکتر قالیباف مورد تایید بنده در انتخابات ریاست جمهوری است

شاهرخ رامین نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: راه‌اندازی دفاتر نماینده با هدف همراهی، خدمت، مشارکت و همفکری با مردم بر پا می‌کنیم اگرچه اکنون جمع اجرایی دانا و با انگیزه مستقر شده‌اند و با امید و انگیزه به فردا پیش می‌روند و مردم نیز مردم نیز خودجوش پای کار هستند.

وی ادامه داد: همه ما به پروژه‌هایی هزینه کمتر، زمان کمتر و موثر‌تر باشد نمره بیشتری می‌دهیم و بدانیم که کارهای کوچک گاهی از چشم مردم دور نمی‌شود و بنا داریم که مثل یک خانواده در کنار هم باشیم و کارها را با مشارکت و همراهی مردم در زمان کمتر، با هزینه کمتر و موثر‌تر اجرا کنیم و بدانیم که وقتی مردم را در کنار خود داشته باشیم قطعا معجزه خواهیم دید.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: من به انتخاب مردم نماینده این حوزه انتخابیه هستم و بنده نیز به عنوان نماینده شما عزیزان، به حضور در پای صندوق های اخذ رأی دعوت می‌کنم تا دشمن طمع نکند و قطار توسعه ادامه یابد.

رامین با بیان اینکه با تایید صلاحیت‌های صورت گرفته از سوی شورای نگهبان شاهد حضور تمامی سلایق هستیم، گفت: بنده به احترام مردم شهرستان نقش پدری خود را ایفا میکنم و از تمامی دفاتر ستادهای انتخاباتی با یک جعبه شیرینی سر می‌زنم و همه را تشویق به مشارکت در این عرصه خواهم کرد ولی از بین همه خوبان در این دوره از انتخابات که با تعدادی از آنان سابقه همکاری نیز دارم، به آقای قالیباف رای خواهم داد چراکه در حوزه اجرایی سابقه طولانی‌تر و جدی‌تری دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ترجیح می‌دهم کسی در این عرصه حضور یابد که نزدیک‌تر به دولت شهید رئیسی باشد و تغییرات کمتری از دولت سیزدهم شاهد باشیم زیرا دولت سیزدهم از سختی‌های بسیاری همچون بهداشت و سلامت، تورم، مشکلات زیرساختی و … عبور کرد و تازه روبه بهبودی بود که این حادثه رخ داد.

رامین گفت: آقای قالیباف اگر هم منتخب مردم ایران نباشند افتخار این را دارم که چهار سال در مجلس در خدمت ایشان باشم ولی به دلیل آنکه تجربه طولانی‌تر و نزدیک‌تری در حوزه اجرایی دارند، انتخاب ایشان مورد تایید بنده است.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل