رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دماوند خبر داد؛

اعطای 227 میلیون تومان تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون به کشاورزان در دماوند/ کسب رتبه اول استانی دماوند در پرداخت تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون به کشاورزان

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از اعطای 227 میلیون تومان تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون به کشاورزان در این شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان دماوند در پرداخت تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون به کشاورزان رتبه اول استانی را کسب کرد.

حسین اردلانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: یکی از خدمات جهاد کشاورزی شهرستان دماوند به بهره‌برداران، ارائه تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی جهت خرید تراکتور، ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی و نیز تجهیز دامداری‌ها و مرغداری‌ها برای خرید تجهیزات و تأسیسات است.

وی افزود: تسهیلات مذکور از محل خط اعتباری مکانیزاسیون پرداخت می‌شود و نرخ کارمزد آن 15 درصد است که با روندی آسان شامل ارائه یک معرفی‌نامه از مرکز جهاد کشاورزی و معرفی‌نامه مدیریت جهاد کشاورزی به بانک عامل دریافت می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دماوند گفت: سال گذشته شهرستان دماوند توانست حدود 23 میلیارد ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون پرداخت کند و رتبه اول را در استان تهران به دست آورد؛ امسال نیز تاکنون 227 میلیون تومان تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون به کشاورزان اعطا شده است.

اردلانی عنوان کرد: روند اعطای تسهیلات در شعب بانک عامل کشاورزی صورت می‌گیرد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تشکیل پرونده به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا