مسئول بسیج اصناف شهرستان دماوند خبر داد؛

اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون ریالی بسیج به اصناف آسیب دیده از کرونا در شهرستان دماوند/ ۹۶ نفر از اصناف شهرستان دماوند جهت دریافت تسهیلات تایید شده‌اند

مسئول بسیج اصناف شهرستان دماوند از اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون ریالی بسیج به اصناف آسیب دیده از کرونا در این شهرستان خبر داد.

میرزا صادقعلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا و بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری و ورود بسیج در میدان مقابله با این ویروس، بسیج اصناف در سطح کشور و شهرستان از جمله دماوند وارد صحنه شدند و کمک‌های مومنانه را طی چندین مرحله به افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا اختصاص دادند.

وی افزود: یکی از خدماتی که اخیرا با هماهنگی بسیج اصناف کشور و بانک سپه انجام شد این بود که حدود ۱۰۰ نفر از قشر اصناف خرده ریز که در رابطه با کرونا آسیب دیدند با هماهنگی اتحادیه‌های مربوطه جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۵۰ میلیون ریال به بانک عامل معرفی شدند.

مسئول بسیج اصناف شهرستان دماوند عنوان کرد: اقساط این تسهیلات ماهانه ۲۰۰ هزار تومان است که با معرفی یک ضامن پرداخت میشود.

صادقعلی ادامه داد: طبق لیستی که معرفی شده است ۹۶ نفر از اصناف شهرستان دماوند جهت دریافت تسهیلات تایید شده اند و مابقی در دست پیگیری هستند.

وی گفت: تسهیلات مذکور که در راستای خدمات‌رسانی به آسیب دیدگان از کرونا ارائه شده، قابل برداشت از بانک است.

مسئول بسیج اصناف شهرستان دماوند بیان کرد: تسهیلات مذکور در ادامه کمکهای سپاه و بسیج در نظر گرفته شده و مقرر است مرحله دوم این اقدام نیز در دستور کار قرار گیرد.

صادقعلی افزود: برای پرداخت مرحله بعدی تسهیلات کرونایی منتظر اعلام بسیج اصناف خواهیم بود تا این اقدام نیز مرهمی بر آسیب دیدگان کرونا باشد.

وی گفت: بسیج اصناف دماوند نیز وارد عمل شده و از روز شنبه تسهیلات قرض الحسنه را به اصناف دماوندی میپردازد.

مسئول بسیج اصناف شهرستان دماوند تصریح کرد: اصنافی که در دماوند برای دریافت تسهیلات تایید شده اند کسبه یا شاگرد کسبه وابسته به اصناف هستند که چندماه حقوق نگرفته اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا