اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد تومانی پروژه‌های بخش رودهن در ایام دهه مبارک فجر

بخشدار رودهن گفت: در دهه مبارک فجر، بیش از ۲۰ پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی با بیش از یکصد میلیارد تومان در سطح بخش رودهن افتتاح و بهره برداری می شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حمیدرضا ذوالفقاری در سخنرانی قبل از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بخش رودهن اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تاسی از فرهنگ ناب علوی و فرهنگ مهدویت به ایران و مردم ایران عزت و عظمت داد که طی چهار دهه گذشته بوضوح قابل مشاهده است.

بخشدار رودهن در ادامه به برنامه ها و پروژه های دهه مبارک فجر در سطح بخش رودهن اشاره کرد و گفت: در ایام دهه مبارک فجر، از هفته گذشته برنامه های متنوعی از جمله جشن آغازین دهه فجر، بازدید از توانمندی های دانشگاه آزاد، دیدار از خانواده های جانبازان و شهدای انقلاب برگزار و انجام شده است‌.

ذوالفقاری بیان کرد: پروژه های دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته بیش از سه و دو دهم درصد افزایش داشته و همچنین برای ۱۰۰ نفر در منطقه بصورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی نموده است.

وی افزود: افتتاح پارک محله در شهر رودهن و افتتاح و راه اندازی پیش سرد کن کشتارگاه شهرداری رودهن مجموعا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، افتتاح و راه اندازی کامل پست موقت برق در آبعلی با اعتبار ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، گاز رسانی به روستاهای عباس آباد و زره در با اعتباری به ارزش سه میلیارد تومان که با اتمام این طرح، گازرسانی در تمامی نقاط بخش رودهن صد درصد کامل شد.

بخشدار رودهن ادامه داد: تکمیل پروژه سنگ فرش معابر و پله های سنگی روستای گردشگری جورد در شمال بخش رودهن به ارزش ۱۶۳ میلیون تومان، پروژه تطهیرخانه بهداشتی روستای مهرآباد با یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان اعتبار، آسفالت معابر و خیابان‌های روستای مهرآباد با یک میلیارد ۴۴۶ میلیون تومان اعتبار، احداث دیوار حائل روستای آردینه به ارزش ۳۷۰ میلیون تومان، تصویب طرح هادی وایجاد روشنایی معابر روستای یلقان دره مجموعا به ارزش 150 میلیون تومان، کلنگ زنی احداث مدرسه در روستای گلاهک با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان ( زمین و ساخت)، افتتاح پایش تصویری روستای گلاهک به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان و کلنگ زنی مدرسه در روستای وسکاره به ارزش ۱۰ میلیارد تومان (زمین و ساخت) از دیگر برنامه های بخش رودهن در دهه مبارک فجر خواهد بود‌.

وی گفت: افتتاح هتل نگین آبعلی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان از مهمترین پروژه های سطح بخش در دهه فجر خواهد بود که با همکاری بخش خصوصی و مساعدت های دوایر دولتی قابل افتتاح و بهره ه برداری است و قطعا نقش بسزایی در حوزه گردشگری خواهد داشت.

ذوالفقاری در پایان گفت: همه ما وظیفه داریم به عنوان خادمین مردم، تلاش کنیم تا بهترین شرایط و امکانات را برای مردم فراهم نماییم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا