رئیس اداره صنعت، معدن تجارت شهرستان دماوند خبر داد؛

اشتغال مستقیم ۵۰ نفر در معدن سنگ سبز و شن و ماسه ولیران دماوند/ راه‌اندازی ۳ خط تولید جدید معدن ولیران در آینده‌ای نزدیک محقق می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن تجارت شهرستان دماوند از اشتغال مستقیم ۵۰ نفر در معدن سنگ سبز و شن و ماسه ولیران خبر داد و گفت: راه‌اندازی ۳ خط تولید معدن ولیران در آینده‌ای نزدیک محقق می‌شود.

آرش آقاجان احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: این معدن که با سرمایه‌گذاری کلان به بهره‌برداری رسیده است و چندین سال رکود را طی چند ماه گذشته کنار گذاشته، هم‌اکنون با فعالیت شبانه‌روزی به صرفه اقتصادی و خدمات‌رسانی دست یافته است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد ۵۰ نفر اشتغال مستقیم دارد که همگی از شهروندان دماوندی هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن تجارت شهرستان دماوند گفت: نحوه بازسازی راه‌های دسترسی بسیار حائز اهمیت است که به بهترین نحو ممکن، با صرف هزینه بالا بصورت کارآمد انجام شده است.

آقاجان احمدی تصریح کرد: در حال حاضر سه خط تولید که قطعا آینده نزدیک توسعه چشمگیر و مدرنی در این واحد محقق می‌شود.

وی ادامه داد: در فعالیت هر بنگاه اقتصادی مساعدت قانونی مسئولان مورد نیاز است و بر خلاف آنچه از اسم معدن تصور می‌شود نه تنها معادن مخرب نیستند بلکه با فعالیت اصولی و صحیح موجب ترقی محل‌های همجوار استقرار نیز می‌باشند.

رئیس اداره صنعت، معدن تجارت شهرستان دماوند گفت: چندین فاز دیگر در این معدن بر اساس مجوزات با تولیدات جدید و جذب اشتغال بیشتر در دست اقدام است.

آقاجان احمدی عنوان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها کلیه مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی صنعتی، معدنی و صنایع معدنی از بین برود تا بتوانند به‌عنوان پیش ران اقتصاد شهرستان دماوند موثر واقع گردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا