رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رودهن و پردیس خبر داد؛

استقرار 4 دستگاه نمکپاش مکانیزه برای 17 کیلومتر مسیر محور هراز

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رودهن و پردیس از استقرار چهار دستگاه نمکپاش مکانیزه برای 17 کیلومتر مسیر محور هراز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، احمد بیگدلی در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند اظهار داشت: در حوزه راهداری شهرستان دماوند 17 کیلومتر مسیر هراز با شرایط بسیار خاص و برفگیر وجود دارد که صرفا برای این مسیر حدود 4 دستگاه نمکپاش مکانیزه و دو دستگاه گریدر دائما مستقر هستند.

وی افزود: در برف و کولاک اخیر دو دستگاه نمکپاش مکانیزه نیز از شهرستان دیگر قرض گرفتیم زیرا برف و کولاک بسیار شدت داشت و در مقطعی انسداد محور در حوزه مازندران را شاهد بودیم که مجبور شدیم به مدت یک ساعت جاده را ببندیم.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رودهن و پردیس  گفت: این 17 کیلومتر محور در دماوند نسبت به سایر شهرستان‌های استان تهران شرایط بسیار خاصی دارد که گاهی برای باز نگه داشتن محور حتی 10 دستگاه برفر‌وبی نیز پاسخگو نیست و گاهی نیز مجبور به بستن جاده می‌شویم.

بیگدلی تصریح کرد: خوشبختانه بین دستگاه‌ها همکاری وجود دارد و در محور مشا دستگاه‌ها نمکپاشی می‌کنند.

وی عنوان کرد: شرکت نفت در تامین سوخت ادوات برفروبی همکاری مطلوبی با راهداری داشته است، در زمینه تامین روشنایی جاده نیز پیگیری صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا