اسامی متقاضیان خرید سرخابی ها را نه تایید می کنیم نه تکذیب!

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: اسامی افرادی که از آنها به عنوان خریداران سرخابی ها نام برده می شود تا زمانی که پاکتی از سوی آنها به ما ارائه نشود نمی توان درباره اهلیت آنها تصمیم گرفت.

به گزارش تارود، جعفر سبحانی مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص آخرین خبرها از مزایده استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: دونکته در این خصوص وجود دارد اول همیت و تلاش مسئولان دولتی  برای واگذار ی این دو تیم است و نکته بعدی جزئیات مربوط به مزایده جدید است.

وی در ادامه افزود: به نظر من تا به حال همه تلاش کرده اند تا مشکلاتی که در راه خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس وجود دارد بر طرف شود، همان طور  که می دانید مصوبه واگذاری استقلال و پرسپولیس از سال 79 ابلاغ شده است که متاسفانه تا چند سال گذشته بحث واگذاری دوتیم فقط در حد حرف و شعار بود.

سبحانی با اشاره به انتشار اسامی خریداران استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: تا به حال تمامی اسامی که برای خرید استقلال و پرسپولیس منتشر شده است ما نه آنها را تکذیب می کنیم نه تایید،به اعتقاد ما خریدار کسی است که پاکت پیشنهادی خود را به سازمان خصوصی سازی اعلام کند نه اینکه فقط در رسانه ها اسامی آنها منتشر شود.

سبحانی در پاسخ به این سوال که آیا نهاد های نظامی و دولتی می توانند برای خریداری این دوتیم ورود کنند تصریح کرد: ما یک بحث قانونی داریم و یک بحث شخصی در بحث قانونی نهادهای نظامی و دولتی نمی توانند خریدار باشند تمام تلاش ما این است که سرخابی ها به بخش خصوصی تبدیل شوند نه اینکه دوباره عقب گرد داشته باشیم.

وی همیچنین در خصوص اهلیت افرادی که برای خریداری استقلال و پرسپولیس پیش قدم شده اند افزود: اسامی که از آنها به عنوان خریداران سرخابی ها نام برده می شود تا زمانی که  پاکتی از سوی آنها به ما ارائه نشود نمی توان درباره اهلیت آنها تصمیم گرفت.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در پایان خاطر نشان کرد: اهلیت افرادی که خریدار قطعی هستند به این شکل است ابتدا بدهی بانکی به هیچ عنوان نداشته باشند، اهلیت امنیتی و عمومی آنها تایید شود و همچنین اهلیت ورزشی این افراد است که این امر توسط وزارت ورزش انجام می گیرد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل