فرمانده انتظامي شهرستان دماوند:

ارازل و اوباش معروف و سابقه‌دار در دماوند دستگیر شد

فرمانده انتظامي شهرستان دماوند از دستگيري اراذل اوباش سطح يک تحت تعقيب در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: این فرد دارای سوابق متعددی شامل فروش مشروبات الکلی، درگیری دسته‌جمعی، قمه کشی، تعدی به مأمورین دولتی و تمرد نسبت به آنها، شرارت با چاقو کشی و قمه کشی، حمل ونگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز، نگهداری کالاهای ممنوعه تجهیزات پلیسی و نظامی، شرب خمر، استفاده از سلاح سرد و تخریب اموال، عربده کشی بوده که از سوی مراجع قضائی تحت تعقیب قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و حکم تعقیب متهم از سوی مراجع قضائی مراتب دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری 11 دماوند این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان دماوند گفت: با فعالیت شبانه‌روزی مأموران کلانتری 11 دماوند و اقدامات پلیسی صورت گرفته، مخفیگاه متهم شناسایی و در یک عملیات پلیسی اراذل اوباش معروف و سابقه‌دار دستگیر و ضمن تحویل به مراجع قضائی با قرار صادره روانه زندان شد.

وی در خاتمه بیان کرد: پلیس اجازه عرض اندام و قدرت‌نمائی به هنجارشکنان را نخواهد داد و با اقتدار تمام و بدون اغماض با آن برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواست تا ضمن همکاری با پلیس هر گونه موارد را در این خصوص با شماره رایگان 110 با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا