رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند:

اخطار پلمب به ۲۲ مشاور املاک، سنگ فروشی و مصالح فروشی فاقد پروانه کسب در مناطق مهرآباد و گیلاوند/ واگذاری مجوز املاک از سوی اشخاص حقیقی تخلف صنفی محسوب می‌شود

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند از اخطار پلمب به ۲۲ مشاور املاک، سنگ فروشی و مصالح فروشی فاقد پروانه کسب در مناطق مهرآباد و گیلاوند خبر داد و گفت: واگذاری مجوز املاک از سوی اشخاص حقیقی تخلف صنفی محسوب می‌شود.

رضا میرزاکریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: در راستای طرح نظارت بر اصناف به منظور برخورد با صنوف فاقد پروانه کسب از اتحادیه‌های مربوطه و با هدف ساماندهی صنوف گشت نظارتی انجام گرفت.

وی افزود: امروز طی گشت نظارتی از واحد‌های صنفی، ۲۲ واحد مشاور املاک، سنگ فروشی و مصالح فروشی در مناطق مهرآباد و گیلاوند به‌علت نداشتن پروانه کسب و تداخل صنفی اخطار پلمب گرفتند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند  بیان کرد: همچنین با دفاتر مشاور املاک بدون مجوز و دفاتری که توسط شخص دیگری اداره شود و صاحب پروانه حضور نداشته باشد، طبق ماده ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی برخورد خواهد شد.

میرزاکریمی گفت: در صورتی که دفاتر شریک یا کارمند دارند و در دفتر املاک قصد فعالیت دارند، جهت گرفتن کارت مباشرت به اتحادیه مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا