اجرای طرح پلاک‌کوبی منازل مسکونی در ۱۲ روستای شهرستان دماوند/ پلاک‌کوبی کد پستی در زمان احراز نشانی کمک بسزایی دارد/ دریافت و ارسال مرسولات پستی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشت/ ۸۰ درصد مرسولات پستی شهری و ۲۰ درصد روستایی است

رئیس اداره پست شهرستان دماوند از اجرای طرح پلاک‌کوبی منازل مسکونی در ۱۲ روستای این شهرستان خبر داد و گفت: پلاک‌کوبی کد پستی در زمان احراز نشانی کمک بسزایی دارد.

چنگیز احمدزاده در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: طرح پلاک‌کوبی منازل مسکونی در ۱۲ روستای شهرستان دماوند انجام شده و مابقی نیز در حال انجام است.

وی افزود: اولویت با مناطقی است که از این طرح استقبال کرده و همکاری دارند.

رئیس اداره پست شهرستان دماوند گفت: پلاک‌کوبی کد پستی در زمان احراز نشانی کمک بسزایی دارد و هر کدپستی فقط مختص به یک مکان مشخص است.

احمدزاده عنوان کرد: دریافت و ارسال مرسولات پستی این نهاد نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشت و عمده بسته‌های پستی خریدهای اینترنتی و بسته‌های ناجا است.

رئیس اداره پست شهرستان دماوند گفت: روزانه مراجعین به این نهاد بیش از ۵۰۰ نفر است که مراجعه به این نهاد از دیگر ادارات بیشتر است.

احمدزاده عنوان کرد: ۸۰ درصد مرسولات پستی شهری و ۲۰ درصد روستایی است.

وی بیان کرد: سرویس ارسالی به خارج از کشور مدتی است راه‌اندازی شده که روزانه سه تا چهار مورد داریم که در گذشته به تهران می‌رفتند ولی اکنون برای ارسال از پردیس نیز به دماوند می‌آیند.

رئیس اداره پست شهرستان دماوند بیان کرد: این نهاد به صورت مستقیم و غیرمستقیم حدود ۶۰ تا ۷۰ نفر نیرو داریم.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل