فرماندار دماوند در نشست شورای اداری با حضور معاون رئیس جمهور؛

موارد مشکوک به آنفولانزای پرندگان در دماوند به دامپزشکی و شبکه بهداشت اطلاع داده شود/ گزارشاتی از فعالیت‌های زودرس انتخابات در دماوند بدست رسیده است

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه موارد مشکوک به آنفولانزای پرندگان در دماوند به دامپزشکی و شبکه بهداشت اطلاع داده، گفت: گزارشاتی از فعالیت‌های زودرس انتخابات در دماوند بدست رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در نشست شورای اداری شهرستان دماوند با حضور معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: بیماری آنفولانزای پرندگان در دماوند جدی گرفته شود و موارد مشکوک به آنفولانزای پرندگان سریعاً به دامپزشکی و شبکه بهداشت اطلاع داده شود.

وی افزود: گزارشانی از فعالیت‌های زودرس انتخابات در دماوند به‌دست رسیده است و به مسئولان شهری و روستایی نسبت به استفاده از امکانات دولتی در فعالیت‌های انتخابات هشدار داده‌ایم.

فرماندار دماوند ادامه داد: با توجه به اینکه در راستای سیاست‌های دولت و استاندار تلاش بر این است که در شهرستان با کمک دستگاه‌های ذیربط در خصوص آسیب‌های اجتماعی، همفکری، هماهنگی و همدلی داشته باشیم تا بتوانیم دماوند را از آسیب‌های اجتماعی دور نگه داریم.

صفری بیان کرد: در بازدید از اورژانس اجتماعی نکته‌ای که برای بومیان دماوند چندان عجیب نبود این بود که ما در بدنه خانواده‌ها شاید کمترین آسیب‌های اجتماعی را شاهد هستیم.

*شهرستان دماوند کمترین آسیب‌های اجتماعی را دارد

وی خاطرنشان کرد: شاید بتوانیم بگوییم که شهرستان دماوند کمترین آسیب‌های اجتماعی را دارد و امید است به جایی برسیم که دماوند اصلاً آسیب اجتماعی نداشته باشد.

صفری ادامه داد: دماوند بدنه اجتماعی سنتی خود را در شهرستان حفظ کرده است و علما و مساجد و فعالان فرهنگی و اجتماعی توانسته‌اند مسائل را شناسایی و رصد کنند.

وی تصریح کرد: همیشه دغدغه شورای آموزش و پرورش توجه به آسیب‌های اجتماعی در سطح مدارس بوده است و به آمارهای کلی اکتفا نکرده‌ایم بلکه به دنبال شناسایی تک تک موضوعات طلاق، اعتیاد و … بوده‌ایم.

فرماندار دماوند بیان کرد: در موضوعات مختلف مخصوصاً در زمینه آسیب‌های اجتماعی کلی نگری دیگر پاسخگوی مشکلات نیست،حتی مشکل یک نفر را نیز باید مورد توجه قرار داد.

حضور بیش از 60 درصد از مدیران کشوری در شهرستان دماوند 

صفری ادامه داد: در شهرستان دماوند حضور بیش از 60 درصد از مدیران کشوری را داریم و همیشه سعی کرده‌ایم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

وی گفت: نزدیک دهه فجر هستیم زمان زیادی نداریم و حتماً باید تلاش کنیم پروژه‌های در دست که 20 تا 30 درصد باقی مانده‌اند را جمع‌آوری کرده و به اتمام برسانیم.

فرماندار دماوند تأکید کرد: با توجه به حساسیت اوضاع ملی منطقه‌ای و تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی دولت که با کمترین هزینه‌ها می‌توان مدیریت کرد، در ایام مبارک دهه فجر باید بهترین برنامه را در چهلمین سال پیروزی انقلاب تدارک ببینیم.

صفری ادامه داد: تمام دشمنان قدرت و وقت و انرژی خود را برای ممانعت از برگزاری مراسم پیروزی انقلاب گذاشته‌اند اما باید هوشیارانه عمل کنیم و از حیث پروژه‌های فرهنگی اجتماعی دهه پرباری را رقم بزنیم.

وی گفت: ادارات همه باید آمادگی لازم را برای ایام دهه فجر داشته باشند و متولیان امر فعالانه همکاری کنند.

* کتابخانه شهرستان دماوند تعیین تکلیف شده است/ استفاده از نیروهای بانوان را در مدیریت برنامه کاری خود قرار می‌دهیم

فرماندار دماوند تصریح کرد: کتابخانه شهرستان دماوند تعیین تکلیف شده است و اولین کتابخانه عمومی دماوند را با تکمیل این پروژه در دانشگاه آزاد به بهره‌برداری خواهیم رساند.

وی ادامه داد: در راستای سیاست دولت در شهرستان دماوند استفاده از نیروهای بانوان را در مدیریت برنامه کاری خود قرار می‌دهیم گرچه هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم اما در دماوند تعدادی از مدیران ادارات و دهیاری‌ها از بانوان هستند.

صفری گفت: در این راستا از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانوان استفاده می‌کنیم و اعتقاد داریم که مدیریت بانوان خاص و ویژه است و تلاش‌های آنان قابل تحسین است و تمام تلاشمان حفظ دماوند است و باید دید دولت چه برنامه‌هایی برای دماوند دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا