آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی دماوند ادامه دارد/ جاده‌های اصلی و مواصلاتی دماوند باز است

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند از ادامه‌دار بودن آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی در این شهرستان خبر داد و گفت: تمام جاده‌های اصلی و مواصلاتی با اقدامات صورت گرفته، باز است و تردد جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری با اشاره به وضعیت بارش برف در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ساعات اولیه امروز شاهد بارش شدید برف در شهرستان دماوند بودیم.

وی افزود: با توجه به اینکه دستگاه‌های خدماتی در حالت آماده‌باش قرار داشتند، به موقع وارد عمل شدند و خوشبختانه تمام جاده‌های اصلی و مواصلاتی با اقدامات صورت گرفته، باز است و تردد جریان دارد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند در خصوص تعطیلی مدارس گفت: مدارس شهرستان دماوند را با توجه به برودت دمای هوا و برای رعایت حال دانش‌آموزان در دو نوبت صبح و عصر امروز تعطیل اعلام کردیم.

صفری تأکید کرد: با توجه به تداوم بارش برف، آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی شهرستان دماوند ادامه دارد و همه دستگاه‌ها مکلف به رعایت این آماده‌باش هستند تا مشکلی در این شهرستان نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: توصیه ما به شهروندان و مسافران این است که حتما مسائل ایمنی را رعایت کرده و زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند و اگر دچار مشکل خاصی شدند، با دستگاه‌های خدماتی و امدادی تماس حاص کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا