سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند خبر داد؛

آغاز مرحله دوم طرح جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در دماوند/ آمادگی لازم به منظور اجرای مرحله سوم وجود دارد

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند از آغاز مرحله دوم طرح جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: آمادگی لازم به منظور اجرای مرحله سوم وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری در این خصوص اظهار کرد: پس از اجرای طرح اعمال محدودیت تردد در شهرستان دماوند با توجه به بازگشت مسافران، دومین مرحله از سیاست‌گذاری پیشگیرانه در شهرستان از امروز به اجرا در آمد.

وی افزود: همه صنوف اعم از ضروری و غير ضروری در محورهای مواصلاتی شهرستان تا شانزدهم فروردین تعطیل خواهند بود تا مسافران فرصتی به منظور توقف در شهرستان نداشته باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند ادامه داد: این محورها شامل مسیر دماوند به فیروزکوه و بلعکس و محور هراز از امامزاده هاشم(ع) تا انتهای بلوار اصلی شهر رودهن در هر دو مسیر است.

حیدری بیان کرد: در صورتی که میزان تردد خودروها به سمت تهران منجر به ایجاد ترافیک شود، اجرای مرحله سوم این طرح در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: در مرحله سوم، ورودی‌های اصلی و فرعی در بلوار آيت الله خامنه‌ای منتهی به شهر دماوند مسدود و خودروها صرفا از مسير منطقه گيلاوند به صورت عبوری گذر خواهند كرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند گفت: از همشهریان تقاضا داریم در صورت اجرای طرح سوم، با شكيبايی ما را در تحقق اهداف مد نظر یاری دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا