آغاز دور جدید بازرسی از اماکن ورزشی در دماوند/ زنگ هشدار به نقض‌کنندگان قوانین به صدا در آمد

به منظور نظارت بر سلامت فعالیت اماکن و باشگاه‌های ورزشی و با دستور یزدانی سرپرست اداره ورزش و جوانان، گشت مشترک بازرسین این اداره و کارشناسان شروع بکار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، یزدانی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در این زمینه گفت: در ادامه اجرای طرح جهادي نظارت بر فعالیت و سلامت باشگاه‌های ورزشی که با هدف کنترل کیفیت و بهبود خدمت‌رسانی، ترغیب باشگاه‌داران به رعایت قوانین و تقویت فعالیت‌های ورزشی در حال انجام است؛ بصورت سرزده گشت مشترک بازرسین اداره ورزش وجوانان شهرستان دماوند و هیات پزشکی ورزشی از اماکن ورزشی شهر آبسرد شامل استخر زرین، باشگاه بدنسازی مدرن، باشگاه بانوان سفیر سلامت، باشگاه ورزشی آسمان، باشگاه بیلیارد بعثت‌، باشگاه تهمتن، سالن ورزشی علی بن ابیطالب و رودبار مرانک بازدید به عمل آمد.

وی افزود: در این بازدید‌ها مواردی نظیر بهداشت محیط، تعرفه‌ها، نحوه آموزش‌، پوشش حداکثری بیمه ورزشی، حضور مربی و مدیران در زمان فعالیت ورزشکاران، جمع آوری تصاویر ورزشی نامطلوب و … بررسی و تذکرات لازم ارائه شد.

گفتنی است سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان دماوند شخصا از برخی باشگاه‌های دولتی و خصوصی بازدید و برای بهبود خدمت رسانی و رفاه ورزشکاران تذکرات لازم رابه مدیران این اماکن گوشزد کرد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل