رئیس شورای اسلامی شهر دماوند:

آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند جهت اجرای پروژه فاضلاب شهری/ اجرای آسفالت معابر و جدولگذاری محله دشتمزار/ آسفالت معابر بخش عمده‌ای از شهرک‌های منطقه مشاء

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند با بیان اینکه شورا یک دستگاه نظارتی است، گفت: شهرداری و شورای اسلامی دماوند جهت اجرای پروژه فاضلاب شهری  آمادگی کامل در کنار سایر دستگاه‌های خدماتی آمادگی کامل را دارد.

مصطفی آقایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه شورا و شهرداری با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در بخش عمران شهری اقدامات مطلوبی صورت گرفته که این مهم را مرهون تلاش‌های یکایک کارکنان شهرداری هستیم.

وی ادامه داد: آسفالت معابر و جدولگذاری سطح شهر همچون محله دشتمزار به سمت سرخیار، اجرای کانیو مسیر حسینیه از ابتدای ورودی محل تا انتها، بسترسازی و دیوار حائل دو طرف رودخانه، آسفالت معابر بخش عمده‌ای از شهرک‌های منطقه مشاء، ورودی محله دشتبان و … توسط شهرداری و پیگیری شورای شهر بنا به درخواست اهالی به نتیجه رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند با اشاره به بودجه مصوب شهرداری توسط شورای اسلامی شهر، خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از بودجه مصوب شده در پروژه‌های عمرانی، توسعه معابر شهری و بهسازی زیرساخت‌ها که در سال گذشته باقی‌مانده بود، هزینه شد تا مردم در خصوص آسفالت و جدول‌گذاری دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی همچنین به پروژه فاضلاب شهر دماوند به عنوان یکی از اولویت‌های مهم شهری و شهرستانی اشاره کرد و گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند طبق قول خود به شهروندان، آمادگی لازم را برای کلنگ زدن پروژه فاضلاب در دهه مبارک فجر با همکاری دیگر دستگاه‌های خدماتی دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: طی جلسات متعددی که در راستای اجرای این طرح مهم با دیگر دستگاه‌ها در فرمانداری تشکیل شد، پیش بینی اجرای این پروژه حدود سه سال زمان می‌برد و شورای اسلامی شهر و شهرداری دماوند مقدمات کار را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه شورا یک دستگاه نظارتی است و این مهم در راستای انجام بهتر امور از مجاری قانونی صورت می‌گیرد، افزود: راه کارهای مناسب همواره در سایه تعامل و گفتگو به دست آمده است و مردم نیز در راستای افزایش مشارکت عمومی از شوراها انتظاراتی دارند که باید سرلوحه قرار گیرد.

آقایی خاطرنشان کرد: شورای شهر یک نهادی اجتماعی و فعالیت در آن یک کار گروهی است لذا باید گفت، در مجموعه شورای اسلامی شهر آنچه باید مدنظر باشد، داشتن تعامل و وحدت است که باعث توسعه شهر و اعتمادسازی می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا