فیلم وایرال شده در فضای مجازی از لحظه دستگیری و درگیری پیش آمده مأموران پلیس امنیت شهرستان دماوند با اتباع خارجی در شهر آبسرد/ وقتی اتباع خارجی با ادیت ویدئو در فضای مجازی نظر مخاطبان را در خصوص برخورد پلیس بد بین می‌کنند/ اتباع خارجی در قبل از ماجرای درگیری و دستگیری به مأموران وظیفه شناس پلیس توهین و فحاشی کردند

ماجرای فیلم وایرال شده در فضای مجازی از لحظه دستگیری و درگیری پیش آمده مأموران پلیس امنیت شهرستان دماوند با اتباع خارجی در شهر آبسرد چه بود؟

به گزارش پایگاه خبری تارود، براساس شنیده‌ها موضوع به درگیری و دستگیری به طرح طرد اتباع خارجی مربوط می‌شود که طی دو روز گذشته ماموران پلیس ورود کردند و متاسفانه از سوی اتباع افغانستانی مورد فحاشی و توهین قرار گرفتند.

در این رابطه ماموران پلیس امنیت شهرستان دماوند ورود کرده و اقدام به دستگیری فردی که به ماموران توهین و فحاشی کرده می‌کنند و فرد دیگر پخش کننده کلیپ در فضای مجازی با ادیت کردن ویدئو موضوع را خلاف واقع جلوه می‌دهند تا در نظر مخاطبان برای برخورد پلیس بدبینی ایجاد کند.

در این رابطه با این فیلم پخش شده در فضای مجازی پلیس به وظایف خود عمل کرده و در اجرای قانون هیچ شخصی چه ایرانی و اتباع خارجی حق توهین و فحاشی و درگیری با ماموران پلیس را ندارد.

متاسفانه معضلات اتباع خارجی غیرمجاز در شهرستان دماوند از بحث امنیتی، بهداشتی، مراجعات زیاد به مراکز درمانی از جمله بیمارستان‌ها و تامین نان ساکنان بومی شهر آبسرد و سایر جرائم مشکلات متعددی را به وجود آورده است که می‌طلبد کمیته امنیتی و شورای تأمین شهرستان و استان تهران تمهیدات ویژه‌ای داشته باشند.

شایان به ذکر است مرکز اطلاع‌رسانی پلیس شرق استان تهران در خصوص جزئیات این دستگیری هنوز چیزی اعلام نکرده است.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل