حمایت از جریان‌های انقلابی به نفع مردم و آینده کشور است/ اقتصاد مقاومتی و تکیه به توان جوانان کلید قفل‌های بسته می‌باشد

امام جمعه دماوند با بیان اینکه حمایت از جریان‌های انقلابی به نفع مردم و آینده کشور است، گفت: اقتصاد مقاومتی و تکیه به توان جوانان کلید قفل‌های بسته می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در سخنرانی خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دماوند اظهار داشت: مقام معظم رهبر در دیدار با ائمه جمعه کشور نماز جمعه را امری بسیار مهم و مرکز اجتماع و همدلی و زمینه‌ساز استقرار گفتمان‌های عالی و بصیرت بخشی خواندند.

وی افزود: در دیدار ایشان تاکید داشتند امام جمعه و نماز جمعه باید باعث وحدت و دوری از اختلافات و تفرقه باشد؛ نماز جمعه باید مردم را به وظایف خطیر خود آشنا کند.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه اگر در نماز جمعه انتقادی می‌کنیم، هدفمان تقویت نظام اسلامی و خدمت به مردم است، گفت: انتقاد و پیشنهادی که در خطبه‌ها مطرح می‌شود با هدف امید آفرینی، خدمت و رفع مشکلات است.

فتاح دماوندی با تاکید بر اینکه اگر روحیه انقلابی نباشد کشور پیشرفت نمی‌کند، بیان کرد: حمایت از جریان‌های انقلابی به نفع مردم و آینده کشور است و خدمت بی‌منت را در کشور گسترش خواهد داد.

وی ادامه داد: باید به جوانان مؤمن و انقلابی میدان بدهیم و از مدیران انقلابی تجلیل کنیم؛ در مسائل داخلی و خارجی گفتمان و اقدام انقلابی حلال مشکلات است.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی و تکیه به توان جوانان کلید قفل‌های بسته است، گفت: خوشبختانه قدرت بازدارندگی ایران، سایه جنگ را از سر ملت دور کرده است.

*معذرت‌خواهی اسرائیل از فلسطین نقطه عطفی در جبهه مقاومت ایجاد کرده است/ موشک‌های فلسطینی موازنه وحشت را در سرزمین‌های اشغالی ایجاد کرده است

فتاح دماوندی با بیان اینکه در فلسطین هم همین وضعیت حاکم است، بیان کرد: معذرت‌خواهی اسرائیل از فلسطین نقطه عطفی در جبهه مقاومت ایجاد کرده است.

وی با اشاره به جنگ چند روز اخیر بین مقاومت فلسطین و اسرائیل، گفت: موشک‌های فلسطینی موازنه وحشت را در سرزمین‌های اشغالی ایجاد کرده است.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: یمن فقیرترین کشور عربی حدود پنج سال می‌باشد، آل سعود را زمین‌گیر و بی‌آبرو کرده است.

فتاح دماوندی با تاکید بر اینکه امیدواریم حزب الله‌ها و انصار الله‌های متعددی در سراسر جهان تشکیل شود، عنوان کرد: مردم نیجریه باید موج جدیدی از بیداری اسلامی در آفریقا به راه بیندازند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل