جوابیه رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند در خصوص گلایه شهروندی از وضعیت قلعه تاریخی محله کوهان شهر کیلان/ شهرداری کیلان به‌زودی مرمت و بازسازی این قلعه تاریخی را آغاز خواهد کرد

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند در خصوص گلایه شهروندی از وضعیت قلعه تاریخی محله کوهان شهر کیلان جوابیه داد.

علی افضلی رئیس اداره میراث، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: از ابتدای فعالیت بنده در این نهاد، موضوع این قلعه طی جلساتی که با شهردار و شورای اسلامی شهر کیلان برگزار شد در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: براساس قانون قلعه مذکور یک مکان ثبتی نبوده و دارای مالک مشخص است و بارها نیز مشکلات و خطرات احتمالی این قلعه برای شهروندان، توسط وکیل مالک به اطلاع مالک که در خارج از کشور می باشد، رسیده است.

رئیس اداره میراث، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند گفت: در این راستا مقرر شد در مدت زمانی که از سوی شهرداری مشخص شده، طبق قانون نصب بنر مبنی بر تعیین تکلیف ملک از سوی مالک صورت گرفته که بعد از پایان مدت زمان مشخص شده، در صورت عدم ورود مالک، شهرداری با همکاری دستگاه قضایی و زیر نظر اداره میراث فرهنگی نسبت به مرمت آن اقدام و بعد از اتمام، هزینه از مالک دریافت شود.

انتهای پیام/

 

خروج از نسخه موبایل