جوابیه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند خصوص بکارگیری اتباع غیرمجاز در امور خدمات شهری شهرداری/ کلیه شهرداری‌ها و اماکن دولتی موظف به استفاده از کارگر ایرانی هستند

در خصوص گلایه برخی شهروندان در خصوص بکارگیری اتباع غیر مجاز اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند اعلام کرد: کلیه شهرداری‌ها و اماکن دولتی موظف به استفاده از کارگر ایرانی هستند و پیشتر با این موضوع برخوردهایی نیز صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در حال حاضر با توجه به ادعای کمبود نیروی کار ایرانی حاضر به اشتغال در امور خدمات شهری توسط پیمانکاران طرح‌های اقدامی در خصوص مشاغلی صورت می‌گیرد که قطعا دارای متقاضی ایرانی هستند.

خدایاری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده بکارگیری اتباع غیر مجاز در هر یک از ارگان‌های دولتی در صورتی که خودشان یا آشنایان ایشان حاضر به کار کردن در آن شغل هستند به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند.

وی افزود: در اینصورت طی نامه رسمی به پیمانکار آن دستگاه معرفی می‌شوند و پیمانکار ملزم به جایگزینی ایشان با اتباع هستند؛ در غیر اینصورت برخورد صورت گرفته دوبرابر سنگین‌تر از کارفرمایان عادی خصوصی خواهد بود و تا استخدام قطعی آخرین همشهریمان و اخراج آخرین نفر اتباع غیر مجاز شخصا موضوع را پیگیری خواهم کرد و گزارش آن به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند گفت: در این مورد به‌ خصوص افراد متقاضی از مراجعه به واحد اشتغال اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خودداری نموده و شخصا نزد رئیس اداره تعاون حاضر شده تا طی نامه رسمی معرفی شوند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل