تعطیلی اصناف غیرضروری شهرستان دماوند تا ١۵ فروردین‌ماه/ کلیه صنوف واقع در جاده‌های اصلی هراز و فیروزکوه روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ فروردین‌ باید تعطیل باشند

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند از تعطیلی اصناف غیرضروری این شهرستان تا ١۵ فروردین‌ماه خبر داد و گفت: کلیه صنوف واقع در جاده‌های اصلی هراز و فیروزکوه روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ فروردین‌ باید تعطیل باشند.

رضا میرزاکریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: جهت قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا و با عنایت به ابلاغ دستور رییس جمهور، واحدهای صنفی و مراکز تجاری غیرضروری شهرستان دماوند از فردا یکشنبه تا تاریخ ١۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ تعطیل می‌باشند.

وی افزود: به استثنای واحدهای صنفی عرضه‌کننده اقلام ضروری عرضه کنندگان فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواد غذایی، خواربار، گوشت و مرغ،  نانوایی، میوه و تره‌بار باز بوده و به شهروندان ارائه خدمات می‌دهند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند گفت: همچنین کلیه صنوف شهرستان دماوند اعم از ضروری و غیرضروری در جاده‌های مواصلاتی اصلی هراز و فیروزکوه در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ فروردین‌ماه تعطیل می‌باشند.

میرزاکریمی بیان کرد: لذا خواهشمندیم کسبه محترم در این خصوص نهایت همکاری را به‌عمل آورید تا همان‌گونه که اصناف در تمامی مقاطع حساس پیش قدم بوده‌اند، سهم خود را در گذر از این بحران به جا آوریم.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل