تربیت و پرورش نو دانش‌ آموختگان برای ما اولویت است

مدیر مدرسه صالح دماوند از ایمن‌سازی، تعمیر و تجهیز مدرسه در روند انجام پروژه مهر خبرداد و آشنایی دانش‌آموزان در رابطه با عفاف و حجاب را امری مهم دانست؛ وی همچنین بر ساختن فضای شاد و آموزنده و تاثیر آن بر دانش‌آموزان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود به نقل از پانا، زهره ایزدیار مدیر دبستان دخترانه صالح، با تشریح فعالیت‌های مدرسه خود در طول روند انجام پروژه مهر، در گفتگو با پانا بیان کرد: پروژه مهر مدرسه ما از ماه خرداد آغاز شده و شامل اقداماتی جهت آماده‌سازی مدرسه برای اول مهر است؛ ما برنامه‌ریزی‌هایی در خصوص هفته دفاع مقدس و جشن شکوفه‌ها برای دانش‌آموزان پایه اول و پیش‌دبستانی انجام دادیم و همچنین برای شروع سال تحصیلی جدید که با میلاد پیامبر اکرم صلی الله آغاز می‌شود، سال تحصیلی را با جشن برای پایه‌های دیگر آغاز می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: در ابتدا، مدرسه یک بازرسی کامل شد تا نقاط ضعف مشخص شود؛ نمازخانه مدرسه صالح فضای کوچکی داشت، به همین دلیل بعد از کسب مجوز از اداره نوسازی، دیوار بین نمازخانه را برداشتیم تا از نهایت ظرفیت مدرسه استفاده کرده و فضا برای دانش‌آموزان، بزرگ‌تر و راحت‌تر باشد.

مدیر مدرسه صالح همچنین در خصوص شعار پروژه مهر مدرسه صالح اضافه کرد : عدالت‌محوری و خانواده‌مداری شعاری است که امسال برای مدرسه تعیین کرده‌ایم؛ زیرا قبل از آموزش، تربیت و پرورش دانش‌آموزان برای ما الویت بیشتری دارد تا فضایی شادتر و سازنده تر در مدرسه حاکم باشد.

ایزدیار در پایان خاطر نشان کرد: قسمت‌هایی از مدرسه، مانند حیاط که به رنگ‌آمیزی نیاز داشتند و بعضی از دیوارنویسی‌ها که نیازمند تجدید بودند، مرمت و رنگ‌آمیزی شدند؛ به علاوه، تجهیزات اداری و سیستم‌های مدرسه نیز تعمیر و سرویس دهی شد تا در آغاز سال تحصیلی، مشکلی در تجهیزات الکترونیکی مدرسه وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل