افتتاح پاسگاه محیط‌بانی ضامن آهو در دماوند با حضور معاون رئیس‌جمهور

پاسگاه محیط‌بانی ضامن آهو در شهرستان دماوند با حضور معاون رئیس‌جمهور افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، صبح امروز، پاسگاه محیط‌بانی ضامن آهو، واقع در محدوده اصلان تمیسیان دماوند، با حضور دکتر انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، سردار رستگار فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور، عباس‌نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران، حیدری‌آزاد فرماندار شهرستان دماوند، رامین نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی و مردم منطقه به بهره‌برداری رسید.

طی یکسال گذشته، سه پاسگاه محیط‌بانی دیگر به نام‌های تار، رودافشان و ضامن آهو در شهرستان دماوند با حضور مسئولان کشوری سازمان حفاظت محیط زیست افتتاح شده‌اند.

پاسگاه محیط‌بانی ضامن آهو که در ضلع غربی منطقه شکار ممنوع کوه سفید واقع شده، چهارمین پایگاه محیط‌بانی شهرستان دماوند به شمار می‌رود و انتظار می‌رود نقش مؤثری در حفاظت از حیات‌وحش و پیشگیری از تخلفات زیست‌محیطی ایفا کند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل