اجرای طرح اصلاح و آشکارسازی پیچ های خطرساز در محورهای مواصلاتی به شهر کیلان

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان از طرح اصلاح و آشکارسازی پیچ های خطرساز در محورهای مواصلاتی به شهر کیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رئیس راهداری و‌ حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند، رئیس شورای اسلامی شهر کیلان، سرپرست شهرداری کیلان و مسئول واحد فنی و عمرانی شهرداری از نقاط حادثه‌خیز جاده کیلان – ساران بازدید کردند.

پیمان آقاجان‌احمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کیلان در حاشیه این بازدید از آغاز بخشی دیگر از موارد توافق شده در راستای اصلاح پیچ های خطرساز اظهار کرد: پس از تصادفاتی که در ماه‌های گذشته در محورهای مواصلاتی به شهر کیلان داشتیم و با توجه به تاُثیر عدم استاندارد این محورها در تصادفات، با پیگیری‌های متعدد شورای اسلامی شهر، شهرداری، راهداری و دادستان محترم شهرستان که در این مسأله ورود کردند؛ تعریض، آشکارسازی اصلاح سطح و حذف پیچ‌های خطرناک در نقاط حادثه خیز در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: اقدامات خود را با استفاده از امکانات و ادوات شهرداری آغاز کردیم که اصلاح پیچ جنب معدن شن و ماسه در جاده کمربندی کیلان طی روزهای قبل انجام شد؛ همچنین اصلاحات پیچ محدوده میدان گردو را آغاز کردیم و در این مرحله سطح محور برای روکش آسفالت آماده می‌شود که همزمان بحث تعریض و خاکبرداری به منظور آماده‌سازی محل جهت احداث سوله بحران را هم در دستور کار داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان گفت: پیچ‌های حادثه‌ساز قبل و بعد از محله قلعه حاج عسگر و همچنین پیچ بولان بر اساس توافق منعقد شده شاهد اقداماتی از قبیل تعریض و آشکار سازی خواهند بود؛ در محدوده قبل از ورودی زیارت هم پس از زیرسازی توسط شهرداری، روکش آسفالت به همت راهداری انجام می‌شود.

آقاجان‌احمدی تصریح کرد: در خصوص پیچ های دیگر، طرح آشکارسازی با استفاده از علامت‌ها و هشدارهای راهنمایی و رانندگی از اواسط هفته آینده آغاز خواهد شد؛ همچنین طی این‌توافق، همه نقاط جاده کمربندی که دچار مشکلات است، اصلاح و مرمت خواهد شد.

وی بیان کرد: امیدواریم با انجام اقداماتی که پیش‌بینی شده، شاهد کاهش تصادفات در محدوده جغرافیایی شهر کیلان و حومه باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان از همراهی و تعامل راهداری شهرستان دماوند با مدیریت شهر کیلان و حمایت‌های دلسوزانه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا