آیین تجلیل از آتش نشانان شهر آبسرد به مناسبت هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش‌ نشانی

آتش نشانان شهر آبسرد به مناسبت هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش‌ نشانی تجلیل شدند.

به مناسبت هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش‌ نشانی مراسمی با حضور حجت الاسلام ظاهری امام جمعه آبسرد و حومه، جانعلی زاده شهردار آبسرد، رئیس و اعضای اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد، رئیس کلانتری ۱۳، رئیس اداره آبفا، اداره گاز آبسرد، فرمانده بسیج حوزه ۹ حضرت زینب(س) خواهران، پرسنل شریف و خدوم آتش نشانی به همراه همسران محترمه شان برگزار شد.

جانعلی‌زاده شهردار آبسرد از خدمات شبانه‌روزی آتش نشانان تقدیر کرد و اظهار داشت: شغل آتش نشانی بسیار شریف و ارزشمند است و ایثار و از خود گذشتگی مورد نیاز جامعه است.

وی افزود: هفتم مهرماه به نام روز آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است که در واقع این روز بهانه‌ای است تا به گرامیداشت انسان‌هایی بپردازیم که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش ما می‌گذرند.

شهردار آبسرد بیان کرد: در زندگی ما انسانهایی وجود دارند که با فدا کردن جان و آسایش خود، امنیت را به زندگی همنوعانشان می‌بخشند تا امنیت کامل را به زندگی آن‌ها هدیه دهند؛ این انسان‌های فداکار آتش نشانانی هستند که بارها حماسه آفرینی کرده و از خود گذشتگی‌های بسیار تاریخی از خود به جای گذاشته‌اند.

جانعلی‌زاده بیان کرد: با اشاره به آمار عملیات‌های صورت گرفته توسط آتش‌نشانی شهرداری آبسرد شامل اطفاء حریق، مهار آتش، حیوانات زهردار و کمک به حادثه دیدگان و تصادفات و در ماموریت‌ها، کمک به سیل زدگان، افزود: آتش‌ نشانان با همتی بالا و زحمت‌های طاقت فرسا نه تنها در شهر آبسرد بلکه در شهرها و روستاهای اطراف نیز به خوبی نمایان است و در این راستا زحمت‌های زیادی می‌کشند.

وی افزود: این افراد در هنگام وقوع حادثه با از خودگذشتگی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

در این مراسم حجت الاسلام ظاهری امام جمعه شهر آبسرد و حومه نیز از زحمات آتش‌ نشانان آبسرد تقدیر و تشکر نمود و کار آنان را بسیار مهم و ارزشمند دانستند.

در پایان این مراسم از آتش نشانان با اهدای گل و لوح تقدیر تجلیل و قدردانی به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل