قدردانی از 1400 فرهنگی شهرستان دماوند

IMG_5812رئیس اداره آموزش پرورش شهرستان دماوند گفت: سی و یکمین بزرگداشت مقام معلم با حضور یک هزار و 400 فرهنگی شاغل و بازنشسته در شهرستان دماوند در حال برگزاری است تا قدردان بخشی قطره‌ای از زحمات این عزیزان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود، محمد مشهدی عباسی در جمع فرهنگیان شاغل و بازنشسته شهرستان دماوند در مراسم سی و یکمین بزرگداشت مقام معلم در شهرستان دماوند ضمن تقدیر از مسئولان، اعضای کمیته برنامه ریزی راهبردی، شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: این مراسم با مشارکت شهرداری‌های کیلان، دماوند و آبسرد با انتخاب یک نماینده از اداره آموزش و پرورش شهرستان در سالن شهدای شهرک امامیه دماوند، مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع) آبسرد و سالن همایش‌های شهرداری کیلان در حال برگزاری  می‌باشد.

وی از جمع‌آوری کمک پنج میلیارد تومانی توسط خیرین مدرسه‌ساز در دماوند جهت تخریب و بازسازی مدارس در سال گذشته خبر داد و افزود: بودجه‌ای نیز از سوی کمیته برنامه‌ریزی راهبردی و با تلاش‌ها و پیگیری‌های نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی محقق شد.

مشهدی عباسی افزود: مدرسه حاج عباس اسماعیلی در محله فرامه، مدرسه حاج سعید درویشیان در محله چالکا دماوند، مدرسه طلاچیان در فاز دو فرهنگیان گیلاوند، ارجمند ترقی، مدرسه دکتر گوشه و تهرانچی در آیینه ورزان، مدرسه پروین سلطان العلمائی در آبسرد با پیشرفت عمرانی‌های بین ۱۰ تا ۹۰ درصد، تخریب و در حال بازسازی هستند.

وی خاطر نشان کرد: از 630 کلاس درس در شهرستان دماوند، اقدام به هوشمند سازی 400 کلاس درس توسط انجمن خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان دماوند کردیم.

رئیس اداره آموزش پرورش شهرستان دماوند از راهیابی و کسب رتبه توسط دانش آموزان دماوندی در بحث پروشی و آموزشی به مسابقات کشوری خبر داد و افزود: در سال 93 رتبه اول جذب هنرجو در رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی و معارف، رتبه چهارم تدریس زبان انگلیسی و مقام سوم شورای آموزش و پرورش  در سطح شهرستان های استان تهران را داشتیم.

این مقام مسئول با اشاره به مقام بالایی که اسلام برای معلم در نظر گرفته است تصریح کرد: ویژگی‌هایی که اسلام برای نحوه آموزش و تعلیم و تربیت دانش آموزان توصیه می‌کند را باید سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

مشهدی عباسی تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که موجب تحقق همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت می‌شود، خوشرویی است و امیدواریم که بتوانیم این ویژگی را در اولویت قرار دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا