رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند خبر داد؛

برگزاری کارگاه‌های آموزشی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان دماوند/ اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت تکمیل سوله نیمه‌ کاره امدادی پایگاه چناران

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند از برگزاری کلاس‌های آموزشی مبارزه با مواد مخدر شاخص و اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت تکمیل سوله نیمه‌ کاره امدادی پایگاه چناران در این شهرستان خبر داد.

سعید طاهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: برنامه‌های سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر بیش از ۸۰ سال است که در کشور اجرا می‌شود، در شهرستان دماوند نیز واحد امور جوانان هلال‌احمر فعالیت گسترده‌ای در قالب کانون‌های دانشجویی، شاخص جوانان، کانون‌های دانش‌آموزی، غنچه‌های هلال و کانون‌های عشایری انجام می‌دهد.

وی افزود: واحد امور جوانان هلال‌احمر شهرستان دماوند دارای مجتمع فرهنگی، ورزشی است که در ایام تابستان با هماهنگی با اداره تربیت‌بدنی مدرسه فوتسال و والیبال برای نوجوانان و جوانان داشته باشیم، به ویژه در مورد خواهران برنامه‌ای در حوزه ورزش داریم که بانوان می‌توانند در آن شرکت کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند ادامه داد: علاوه بر این برنامه‌هایی از جمله اردوی شوق رویش به تعداد ۳۸۰ برنامه اردویی شهرستانی و کشوری داریم که جوانان با زندگی در شرایط سخت توسط برنامه‌های امدادی آشنا می‌شوند.

طاهری عنوان کرد: وظیفه اصلی ما آموزش امدادی و کمک‌های اولیه و همچنین آموزش‌های پیشرفته و تخصصی است که به این ترتیب در هر خانواده یک امدادگر وجود داشته باشد تا بتوانند فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این آموزش‌هایی از قبیل مبارزه با موادمخدر شاخص را نیز برای نوجوانان و جوانان داریم، کلاس‌های آموزشی از اول تیرماه آغاز می‌شود و گواهینامه‌های بین المللی ارائه خواهد شد.

همچنین رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دماوند در پایان از تامین ۱۵۰۰ تخته چادر امدادی به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون تومان و اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت تکمیل سوله نیمه‌ کاره امدادی پایگاه چناران با پیگیری‌های نماینده شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا