فرمانده انتظامی شهرستان دماوند خبر داد؛

كشف بیش از 44 هزار عدد مواد محترقه در شهرستان دماوند/ 17 نفر از توزیع کنندگان مواد محترقه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از کشف بیش از 44 هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری بیش از 17 نفر از افراد فرصت‌طلب و سودجو خبر داد.

سرهنگ محمدحسن محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و امکان سوء استفاده افراد فرصت طلب و سودجو، طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام آگاه انتظامی افزود: در این راستا مأموران انتظامی این فرماندهی با تحقیقات میدانی افراد شاغل در صنوف و مغازه‌ها را که در زمینه خرید و فروش مواد محترقه فعالیت داشت را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مراجع قضایی و اجرای عملیات‌های مشترک پلیسی در بازرسی از مغازه‌ها و صنوف مزبور تعداد 44 هزار و 359 عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط کردند.

سرهنگ محمدی با اشاره به دستگیری 17 نفر و معرفی آنان به مقام قضایی از والدین خواست در ایام پایانی سال بر رفتار فرزندان خود نظارت بیشتری داشته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت توزیع کنندگان مواد محترقه مراتب را در سریع‌ترین زمان با تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیس 110 گزارش کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا