فرماندار شهرستان دماوند عنوان کرد؛

هدر رفت آب شرب روستای بیدک دماوند به علت فرسودگی شبکه آبرسانی/ طرح ترمیم و بازسازی شبکه آبرسانی این روستا در کمیته برنامه‌ریزی در اختیار بخشداری قرار می‌گیرد

فرماندار شهرستان دماوند از هدر رفت آب شرب روستای بیدک به علت فرسودگی شبکه آبرسانی خبر داد و گفت: طرح ترمیم و بازسازی شبکه آبرسانی این روستا در کمیته برنامه‌ریزی در اختیار بخشداری قرار می‌گیرد.

به گزاش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در نشست بررسی مشکلات آب شرب روستای بیدک اظهار داشت: در بخشی از روستای بیدک که به مسکن جوانان اختصاص دارد و به بافت روستایی الحاق شده، تعدادی واحد مسکونی ساخته شده است که با مشکل خدمات‌رسانی مواجه هستند.

وی افزود: در حال حاضر خدماتی همچون برق و گاز در حال بررسی ارائه خدمات هستند و از این بابت مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد اما موضوع آب شرب با قدری پیچیدگی همراه است که با همفکری مجموعه آبفای شهری و دیگر ارگان‌ها رفع خواهد شد.

فرماندار شهرستان دماوند به محدودیت منابع آبی و همچنین فرسودگی شبکه آبرسانی در این روستا اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: شبکه آبرسانی روستا بسیار فرسوده است به صورتی که بیش از نیمی از آبی که وارد مدار توزیع می‌شود هدر می‌رود و مقرر شد برای ترمیم و بازسازی آن طرحی توسط آبفای شهری تهیه و جهت طرح در کمیته برنامه‌ریزی در اختیار بخشداری مرکزی قرار گیرد.

صفری تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد، ضمن بررسی راهکارهایی به منظور تأمین آب دائم برای بافت جدید روستا، آبفای شهری موظف شد از همان منابع قبلی آب که برای آبرسانی به روستا در اختیار دارد به خانوارهای ساکن در این بافت با حفظ قوانین و مقررات مربوطه آبرسانی انجام دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا