بخشدار مرکزی دماوند خبر داد؛

پیشرفت ۴۰ درصدی در اجرای پروژه تعریض و اصلاح 18 نقطه حادثه‌خیز محور دلیچایی به هویر/ این پروژه با اعتباری بالغ‌بر یک‌میلیارد تومان در حال انجام است

بخشدار مرکزی دماوند از پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای پروژه تعریض و اصلاح 18 نقطه حادثه‌خیز محور دلیچایی به هویر خبر داد و گفت: با وجود پیشرفت کار در این پروژه، سعی ما در بهره‌برداری از آن تا پایان سال‌جاری است.

مهدی حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به اجرای پروژه تعریض و اصلاح مسیر دلیچایی به روستای هویر اظهار کرد: اجرای این طرح از اوایل بهمن‌ماه سال‌جاری آغاز شد و تاکنون با پیشرفت ۴۰ درصدی در حال اجراست.

وی افزود: با وجود پیشرفت کار در این پروژه، سعی ما بر بهره‌برداری تا پایان‌سال‌جاری است.

بخشدار مرکزی دماوند بیان کرد: مسیر دلیچایی به هویر بسیار صعب‌العبور است که با وجود ۱۸ پیچ خطرناک با رانش کوه‌ها و عرض‌کم جاده همراه بود و هرساله اتفاقات بدی برای اهالی در این مسیر ‌رخ می‌داد که موجب نگرانی اهالی می‌شد.

حیدری خاطرنشان کرد: با وجود تلاش‌هایی که انجام شد تقریبا یک‌میلیارد تومان اعتبار در حوزه ارزش‌افزوده تامین شد که با اجرای این طرح، ۱۸‌ پیچ خطرناک از این ‌منطقه برداشته می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح برای رفع خطرات جانبی آغاز شده تا در آینده شاهد خطرات و خسارت جانی و مالی اهالی منطقه نباشیم.

بخشدار مرکزی دماوند عنوان کرد: در مسیر اجرای این پروژه تعداد پنج روستا شامل کهنک، مومج، یهر، دهنار، ولی‌پشت و هویر قراردارند که اجرای آن ایمنی جاده را تامین می‌کند؛ همچنین این مسیر راه ارتباطی به دریاچه تار نیز هست که از نظر موقعیتی حائز اهمیت بوده و با اجرای این طرح از رانش کوه‌ها جلوگیری شده و با برداشتن پیچ‌های خطرناک ایمنی جاده تضمین می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا