رئیس اداره ترویج و هماهنگی جهاد کشاورزی شهرستان دماوند:

برگزاری دوره آموزش مهارتی پرورش زنبور عسل در شهرستان دماوند

رئیس اداره ترویج و هماهنگی جهاد کشاورزی شهرستان دماوند  از برگزاری دوره آموزشی پرورش زنبور عسل با حضور ۱۲۵ نفر علاقه‌مند به زنبورداری در سالن مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رازقه غلامرضایی با اشاره به برگزاری دوره آموزش پرورش زنبور عسل  در شهرستان دماوند اظهار کرد: این دوره در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برگزار شد و علاقه‌مندان از آموزش اساتید فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

وی افزود: افراد شرکت‌کننده در این دوره، با تاریخچه زنبور عسل، انواع کندو، نقش جایگاه زنبور عسل، معرفی انواع زنبور عسل و خصوصیات آن‌ها آشنا شدند.

رئیس اداره ترویج و هماهنگی جهاد کشاورزی شهرستان دماوند ادامه داد: همچنین اعضای شرکت‌کننده در این دوره، با لوازم مورد نیاز زنبورداری آشنا شدند و علاوه بر آموزش تئوری، از آموزش عملی نیز بهرمند گردیدند.

غلامرضایی از بازدید رئیس اداره آموزش‌های مهارتی و مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی از این دوره خبر داد و گفت: آموزش مهارتی یکی از راه‌های رسیدن به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

گفتنی است در دوره آموزش مهارتی پرورش زنبور عسل، علاوه بر پاسخ‌گویی به سوالات فراگیران، گواهینامه مهارتی پایان دوره نیز به شرکت‌کننده داده شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا