انتخابات اخیر، جایگاه مجلس خبرگان را از حاشیه‌ها دور کرد

امام جمعه دماوندامام‌ جمعه دماوند گفت: انتخاب هوشمندانه اعضای مجلس خبرگان رهبری نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد و این باعث دلگرمی برای انقلابیان و همه امت حزب‌الله برای ادامه راه است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد علاءالدینی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند در جمع مردم این شهر، ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: توانستیم با فرهنگی به نام «شهادت» راه خود را پیدا کنیم و امام راحل همواره حمایت همه‌جانبه از خانواده‌های معظم شهدا داشتند و آن را با تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام فرمودند.

وی با اشاره به برگزاری نشست اعضای مجلس خبرگان رهبری افزود: این روزها شاهد برگزاری نشست اعضای مجلس خبرگان رهبری بودیم که با بازخوانی جایگاه و وظیفه این مجلس مشاهده شد نشستی به دور از حاشیه و با حفظ وحدت بین علما برگزار و این باعث شد تا وحدت در جامعه حفظ شود.

امام‌جمعه دماوند تصریح کرد: با بصیرتی که اعضای مجلس خبرگان رهبری در این روزها از خود نشان دادند، توانستند نقشه دشمنانی را که به دنبال حاشیه‌سازی برای جایگاه این مجلس بودند، خنثی کند.

علاءالدینی ادامه داد: اعضای این مجلس توانستند با انتخاب هوشمندانه آیت‌الله یزدی به‌عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری که شخصیتی بسیار مبارز همچون دیگر رؤسای سابق مجلس خبرگان همچون آیت‌الله مهدوی‌کنی هستند، نقشه‌های شوم دشمنان را از بین ببرد.

وی با اشاره به اینکه سوابق آیت‌الله یزدی و موضع‌گیری‌های وی در قبل از انقلاب، بعد از رحلت امام راحل و فتنه سال 88 همه شفاف و قاطع است، گفت: این انتخاب بیان‌گر هوشمندی است که در مجلس خبرگان رهبری وجود دارد و این موضوع نشان می‌دهد که هنوز دشمنان نتوانسته‌اند ارکان اصلی نظام اسلامی را به‌خوبی بشناسند.

امام‌جمعه دماوند با بیان اینکه همیشه محاسبات دشمنان نادرست بوده و آنها در معادلات خود شکست می‌خورند، بیان کرد: دشمنان فکر کردند با ایجاد حواشی می‌توانند جایگاه والای مجلس خبرگان رهبری را تضعیف کنند؛ اما همین حواشی بار دیگر عظمت این جایگاه و موضع‌گیری‌های به‌حق و به دور از هوای نفس اعضای مجلس خبرگان رهبری را نشان داد.

علاءالدینی با اشاره به اینکه این موضوع باعث دلگرمی برای انقلابیان و همه امت حزب‌الله برای ادامه راه شد، تصریح کرد: همان‌طوری که مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری فرمودند، ما اسلام نابی را مشاهده می‌کنیم که همه باید آن را مورد توجه قرار دهیم و گزینشی عمل نکنیم.

انتهای پیام/سرآکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا