مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان تهران:

4200 نفر تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر در شهرستان دماوند قرار گرفته‌اند/ 300 خانوار شهرستان دماوند از مزایای مستمری و حقوق بازنشستگی صندوق بیمه روستائیان و عشایر برخوردارند 

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان تهران با بیان اینکه 4200 نفر تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر در شهرستان دماوند قرار گرفته‌اند، گفت: 300 خانوار شهرستان دماوند از مزایای مستمری و حقوق بازنشستگی صندوق بیمه روستائیان و عشایر برخوردارند.

محسن کهتری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از سال 1384 تاسیس شد، ماموریت این صندوق تحت پوشش قرار دادن جامعه زحمتکش روستاییان، عشایر و کشاروزان است تا در دوران سالمندی بتوانند از مزایای این صندوق بهره‌مند شوند.

وی افزود: این صندوق در طول 17 سال از فعالیت خود موفق شد در سطح کشور 2 میلیون و 500 هزار نفر را تحت پوشش قرار دهد که در استان تهران این تعداد بیمه شده به 50 هزار نفر رسیده و در شهرستان دماوند نیز 4200 نفر تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان تهران ادامه داد: در شهرستان دماوند حدود 300 خانوار از مزایای مستمری و حقوق بازنشستگی صندوق بیمه روستائیان و عشایر برخوردارند.

کهتری در خصوص شرایط عضویت در این صندوق گفت: افراد بین 18 تا 50 سال می‌توانند عضو این صندوق شوند و از مزایای صندوق استفاده کنند، این مزایا عبارتند از بیمه بازنشستگی با شرط سنی 65 سال و 15 سال سابقه بیمه پردازی و نیز حقوق از کارافتادگی در صورت بروز حادثه و بیماری،‌همچنین در صورت فوت بیمه شده بازماندگان می‌توانند از مزایا و خدمات بیمه استفاده کنند.

*۳ کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر در شهرستان دماوند مشغول به فعالیت هستند

وی تصریح کرد: از همه روستائیان و کشاورزان دعوت می‌کنیم تا زمان را از دست نداده‌اند عضو صندوق شوند، یکی از مهم‌ترین مزایای صندوق این است که بیمه شده به ازای هر مبلغی که به عنوان حق بیمه واریزی داشته باشد دولت دو برابر آن مبلغ را به عنوان حق بیمه واریز می‌کند و نقش کارفرمایی را برای آنها ایفا می‌کند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان تهران عنوان داشت: در شهرستان دماوند سه کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا