ورود ۱۳۰ هزار مسافر نوروزی به شهرستان دماوند جهت بازدید از آثار تاریخی و سایت‌های گردشگری/ بازدید ۱۶ هزار مسافر نوروزی از بازارچه عرضه محصولات فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری/ تاکنون ۶ هزار نفر مسافر نورزی در شهرستان دماوند اسکان یافته‌اند

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند از ورود ۱۳۰ هزار مسافر نوروزی به شهرستان دماوند جهت بازدید از آثار تاریخی و سایت‌های گردشگری خبر داد و گفت: تاکنون ۶ هزار نفر مسافر نوروزی در شهرستان دماوند اسکان یافته‌اند.

علی افضلی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود ضمن تبریک سال جدید و آرزوي قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان دماوند به عنوان دبیر اجرایی سفرهای نوروزی افتخار دارد با حمایت و همراهی بیش از ۱۸ کمیته سفر بسیارخوبی را برای مسافران فراهم کند و تمام تلاش ها صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا نمایشگاه اقوام ایرانی و بازارچه عرضه محصولات فرهنگی و صنایع‌دستی و گردشگری در ورودی شهرستان دماوند شامل ۲۴ غرفه تهیه و آماده شده و تلاش شده تا پوشش، گویش و خوراک و صنایع دستی اقوام ایرانی را ارئه کنیم و تاکنون نیز بیش از ۱۶ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین بالغ بر ۱۳۰ هزار نفر نیز ورودی به شهرستان دماوند داشتیم که از آثار تاریخی و سایت‌های گردشگری دماوند بازدید کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند بیان کرد: همچنین تا به امروز ۶ هزار نفر نیز اسکان در شهرستان دماوند صورت گرفت که امید است سال خوبی در عرضه خدمت به شهروندان عزیز منطقه باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا